Indiában terjeszkedik az adidas
Évente több mint 100 üzletet nyitnak, 2010-re India első számú márkája lehet az adidas.
A német adidas jelenleg a második helyen áll Indiában a
Reebok mögött a sportfelszerelések indiai piacán. Az adidasnak 2005 végén csak
70 márkaboltja volt Indiában; ez a szám tavaly 165-re emelkedett.
Kiskereskedelmi értékesítési pontjainak száma – ami tartalmazza a más márkákkal
közös boltokat is – közel jár a kétezerhez.
A Reebok és a globálisan előtte járó adidas közös indiai
piaci részesedése meghaladja az 50 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >