Indiában terjeszkedik az adidas
Évente több mint 100 üzletet nyitnak, 2010-re India első számú márkája lehet az adidas.
A német adidas jelenleg a második helyen áll Indiában a
Reebok mögött a sportfelszerelések indiai piacán. Az adidasnak 2005 végén csak
70 márkaboltja volt Indiában; ez a szám tavaly 165-re emelkedett.
Kiskereskedelmi értékesítési pontjainak száma – ami tartalmazza a más márkákkal
közös boltokat is – közel jár a kétezerhez.
A Reebok és a globálisan előtte járó adidas közös indiai
piaci részesedése meghaladja az 50 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >