Indiában terjeszkedik az adidas
Évente több mint 100 üzletet nyitnak, 2010-re India első számú márkája lehet az adidas.
A német adidas jelenleg a második helyen áll Indiában a
Reebok mögött a sportfelszerelések indiai piacán. Az adidasnak 2005 végén csak
70 márkaboltja volt Indiában; ez a szám tavaly 165-re emelkedett.
Kiskereskedelmi értékesítési pontjainak száma – ami tartalmazza a más márkákkal
közös boltokat is – közel jár a kétezerhez.
A Reebok és a globálisan előtte járó adidas közös indiai
piaci részesedése meghaladja az 50 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >