Indiában terjeszkedik az adidas
Évente több mint 100 üzletet nyitnak, 2010-re India első számú márkája lehet az adidas.
A német adidas jelenleg a második helyen áll Indiában a
Reebok mögött a sportfelszerelések indiai piacán. Az adidasnak 2005 végén csak
70 márkaboltja volt Indiában; ez a szám tavaly 165-re emelkedett.
Kiskereskedelmi értékesítési pontjainak száma – ami tartalmazza a más márkákkal
közös boltokat is – közel jár a kétezerhez.
A Reebok és a globálisan előtte járó adidas közös indiai
piaci részesedése meghaladja az 50 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >