Indiában terjeszkedik az adidas
Évente több mint 100 üzletet nyitnak, 2010-re India első számú márkája lehet az adidas.
A német adidas jelenleg a második helyen áll Indiában a
Reebok mögött a sportfelszerelések indiai piacán. Az adidasnak 2005 végén csak
70 márkaboltja volt Indiában; ez a szám tavaly 165-re emelkedett.
Kiskereskedelmi értékesítési pontjainak száma – ami tartalmazza a más márkákkal
közös boltokat is – közel jár a kétezerhez.
A Reebok és a globálisan előtte járó adidas közös indiai
piaci részesedése meghaladja az 50 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >