Indiában nyomul a Wal-Mart
Az indiai kiskereskedők tömegesen tiltakoztak az amerikai óriásvállalat indiai behatolási szándéka ellen.
A Wal-Mart közös vállalkozást alapít, 50-50 százalékos
részesedéssel a Bharti nevű indiai konszernnel, amely elsősorban a távközlésben
ismert. A közös vállalkozás nagykereskedelmi tevékenységet végez majd, mert –
miként a német Metro kereskedelmi csoport – csak erre kapott engedélyt.
Élelmiszerrel és elektronikai cikkekkel foglalkozik majd 2008-tól, és tervezett
15 nagy – egyenként 50-100 ezer négyzetméteres – egységében összesen, mintegy 6
ezer új munkahelyet teremt az elkövetkezendő hét-nyolc év alatt.
A Wal-Mart egy 350 milliárd dollár értékű kiskereskedelmi
piac kiszolgálásában kap jelentős szerepet Indiában, de épp a Bharti első számú
embere jósolta a napokban, hogy ez a piac 2015-re már legalább 600 milliárd
dollár értékű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >