Indiában nyomul a Wal-Mart
Az indiai kiskereskedők tömegesen tiltakoztak az amerikai óriásvállalat indiai behatolási szándéka ellen.
A Wal-Mart közös vállalkozást alapít, 50-50 százalékos
részesedéssel a Bharti nevű indiai konszernnel, amely elsősorban a távközlésben
ismert. A közös vállalkozás nagykereskedelmi tevékenységet végez majd, mert –
miként a német Metro kereskedelmi csoport – csak erre kapott engedélyt.
Élelmiszerrel és elektronikai cikkekkel foglalkozik majd 2008-tól, és tervezett
15 nagy – egyenként 50-100 ezer négyzetméteres – egységében összesen, mintegy 6
ezer új munkahelyet teremt az elkövetkezendő hét-nyolc év alatt.
A Wal-Mart egy 350 milliárd dollár értékű kiskereskedelmi
piac kiszolgálásában kap jelentős szerepet Indiában, de épp a Bharti első számú
embere jósolta a napokban, hogy ez a piac 2015-re már legalább 600 milliárd
dollár értékű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >