Indiában debütál az Amazon Fresh
Az Amazon India is belevágott a frissáru-kiszállításba Indiában. Az Amazon Fresh márkajelzés alatt működő vállalkozásnak köszönhetően az indiai vásárlók több mint 5000 árucikkből választhatnak a csomagolt élelmiszerek, friss zöldség és gyümölcs, tejtermékek és szépségápolási termékek kategóriájában. A szolgáltatás elsőként Bengaluru városában és a vállalati kommunikáció szerint még az év vége előtt Bombay-ban és Új-Delhiben is elérhető lesz. Mindössze 49 rúpia, azaz 65 cent ellenében az Amazon Prime előfizetők pedig akár 2 órán belül megkaphatják rendelésüket reggel 6 és éjfél között.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >