Indiában debütál az Amazon Fresh
Az Amazon India is belevágott a frissáru-kiszállításba Indiában. Az Amazon Fresh márkajelzés alatt működő vállalkozásnak köszönhetően az indiai vásárlók több mint 5000 árucikkből választhatnak a csomagolt élelmiszerek, friss zöldség és gyümölcs, tejtermékek és szépségápolási termékek kategóriájában. A szolgáltatás elsőként Bengaluru városában és a vállalati kommunikáció szerint még az év vége előtt Bombay-ban és Új-Delhiben is elérhető lesz. Mindössze 49 rúpia, azaz 65 cent ellenében az Amazon Prime előfizetők pedig akár 2 órán belül megkaphatják rendelésüket reggel 6 és éjfél között.
Kapcsolódó cikkeink
A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >31 millió eurót tervez beruházni a Billa Bulgaria 2025-ben
A Billa Bulgaria 2025-ben 31 millió eurós beruházást tervez, amelynek…
Tovább olvasom >Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >