Indiában debütál az Amazon Fresh
Az Amazon India is belevágott a frissáru-kiszállításba Indiában. Az Amazon Fresh márkajelzés alatt működő vállalkozásnak köszönhetően az indiai vásárlók több mint 5000 árucikkből választhatnak a csomagolt élelmiszerek, friss zöldség és gyümölcs, tejtermékek és szépségápolási termékek kategóriájában. A szolgáltatás elsőként Bengaluru városában és a vállalati kommunikáció szerint még az év vége előtt Bombay-ban és Új-Delhiben is elérhető lesz. Mindössze 49 rúpia, azaz 65 cent ellenében az Amazon Prime előfizetők pedig akár 2 órán belül megkaphatják rendelésüket reggel 6 és éjfél között.
Kapcsolódó cikkeink
Amerikai terjeszkedéssel erősíti külföldi üzletágát a Ritter Sport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >75 millió euróból kezd globális terjeszkedésbe az Eataly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: jelentős áresés a sertéspiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
