Indiában debütál az Amazon Fresh
Az Amazon India is belevágott a frissáru-kiszállításba Indiában. Az Amazon Fresh márkajelzés alatt működő vállalkozásnak köszönhetően az indiai vásárlók több mint 5000 árucikkből választhatnak a csomagolt élelmiszerek, friss zöldség és gyümölcs, tejtermékek és szépségápolási termékek kategóriájában. A szolgáltatás elsőként Bengaluru városában és a vállalati kommunikáció szerint még az év vége előtt Bombay-ban és Új-Delhiben is elérhető lesz. Mindössze 49 rúpia, azaz 65 cent ellenében az Amazon Prime előfizetők pedig akár 2 órán belül megkaphatják rendelésüket reggel 6 és éjfél között.
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >Lendületes növekedésben a horvát Studenac
Tovább bővíti hálózatát a közép-kelet-európai élelmiszer-kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >