India lett a Suntory beruházásainak új célpontja
A Suntory helyi partnerekkel szeretné bővíteni ital- és táplálkozási üzletágát Indiában. A japán multinacionális vállalat – mint azt Takeshi Niinami vezérigazgató jelezte – sokkal többet tervez Indiában beruházni: mind új gyárak építése, mind meglévő vállalatok felvásárlása kapcsán vizsgálja a lehetőségeket.
Ezzel egyidejűleg a vállalatot óvatosságra késztette a helyzet Kínában: bár a piac továbbra is vonzó, a külföldi munkavállalók fogva tartására mostanság alkalmazott kémtörvény riadalmat keltett a vállalkozásokban. Niinami elmondta, hogy a jelenlegi kínai légkört figyelembe véve nem tudna indokot találni, hogy nemzetközi csapatot küldjön az országba a beruházás ösztönzése céljából.
Niinami szerint a japán vállalatok a kockázatok csökkentése érdekében Vietnámba és más délkelet-ázsiai országokba helyezik át az ellátási láncokat. Azonban „ez nem megy egyik napról a másikra”, ugyanis Kína bizonyos alapvető alapanyagok termelését kontrollálja.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Spanyolországba és Skóciába helyezi át az ír whiskey-k palackozását a Suntory
Úgy döntött a japán italóriás, a Suntory, hogy három ír…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >