India felé kacsingat a Tesco
A legnagyobb brit kiskereskedelmi vállalat is fontolgatja, hogy belép az indiai piacra, ám csak akkor, ha megfelelő körülmények adódnak a piaci megjelenésre.
A brit kiskereskedelmi vállalat szeretné elkerülni, hogy az
Indiában dúló befektetési őrület miatt meggondolatlan üzleti lépéseket tegyen, csak
azt követően fognak piacra lépni Indiába, amint megváltoztatják a külföldi
közvetlen befektetéseket szabályzó törvényeket az ázsiai országban és fejlődik az
ellátási lánc infrastruktúrája is.
A brit cég egyébként már a tavalyi évben is tervezte a
megjelenést, akkor egy helyi vállalattal közösen létrehozandó cégben
gondolkodtak. A Bharti Enterprises végül azonban nem a Tescóval, hanem annak
amerikai konkurensével, a Wal-Marttal egyezett meg. A brit vállalat másik nagy
ellenlábasa, a francia Carrefour az idén tavasszal jelent meg első egységével
az indiai piacon.
A brit élelmiszerlánc háromezer szupermarkettel van jelen a
globális piacon, 1800 áruházat működtet Nagy-Britanniában. A hazai, brit
mellett piacvezetőnek számít többek között Magyarországon is. Az elmúlt években
a stabil piacai mellett olyan nagy potenciállal rendelkező országokban jelent
meg a társaság, mint az USA vagy Japán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >