In-Store kommunikáció: új vizsgálati módszerek az ETresearch-től
’’Aki bent ül a szekrényben, az nem tudja eltolni azt” – szól a mondás, mely a Trade Marketingre is igaz lehet. Ez az állítás képezte alapját az ETresearch kutatócég által tervezett sajtóeseménynek. In-Store kommunikációk esetében egyre többször merül fel a hatékonyság kérdése, hogy mennyire képes a mai vásárlói viselkedések ismeretében támogatni az értékesítést. Az ETresearch olyan vizsgálati módszereket mutatott be, mely arra hivatott, hogy segítse a Trade Marketing szakemberek munkáját. Ez a segítségnyújtás kétoldalú. Egyrészről képet ad a tudattalan vásárlói döntések jellemzőiről és érzelmi hátteréről. Másrészről az eredmények alapján, a meglévő szakmai tapasztalattal segít a In-Store kommunikáció kialakításában. A sajtónapon a résztvevők személyesen is kipróbálhatták a teszteket, így azonnal megtapasztalták, hogy a mai vásárlói környezetben igazi kihívással kell megküzdeniük a figyelemért a Trade Marketing szakembereknek.
A rövid bemutatón 4 vizsgálati módszer is kipróbálható volt:
§ Kóstoltatás – Vajon a márka és a termék kommunikációja mennyiben befolyásolja az ízről kialakított véleményünket?
§ Érzelmi típus alapú célcsoport meghatározás – Milyen érzelmi típusú vásárlói vannak termékemnek? Illeszkedik ehhez a kidolgozott kommunikáció vagy promóció?
§ Display Pre-teszt – Melyik display terv képes arra, hogy felkeltse a célcsoport figyelmét és ne csak a terméket tartsa?
§ POS vizsgálat – A kialakított POS-ünkön mi ragadja meg a vásárlók figyelmét? Olyan információ, mely képes megállítani?
A módszerek úgy lettek kialakítva, hogy a trade marketing feszített munkatempójához igazodni tudjon, elérhető költségek mellett.
Az ETresearch által bemutatott új szemléletmódú kutatások segítséget nyújtanak a Trade Marketingesek munkájának finomhangolásában, mivel a vásárlók szemén és gondolkodásmódján keresztül láttatja a kialakított kommunikációk hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >