In-store élmény kimaxolva
Az egyesült államokbeli SONOS prémium audioberendezéseket gyártó cég manhattani zászlóshajó üzlete nemcsak magas minőségű termékeivel kényezteti a fogyasztókat, de magával a bolt megjelenésével is különleges vásárlói élményt nyújt. Az üzletben kialakított hét tesztszobában az audioeszközök minden otthoni felhasználása a házimozitól a sztereó zenehallgatásig kipróbálható, az ínyencek pedig még egy bakelit lemezgyűjteményből is csemegézhetnek az egyik, „HiFi menedéknek” keresztelt szobában.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >