In-store élmény kimaxolva
Az egyesült államokbeli SONOS prémium audioberendezéseket gyártó cég manhattani zászlóshajó üzlete nemcsak magas minőségű termékeivel kényezteti a fogyasztókat, de magával a bolt megjelenésével is különleges vásárlói élményt nyújt. Az üzletben kialakított hét tesztszobában az audioeszközök minden otthoni felhasználása a házimozitól a sztereó zenehallgatásig kipróbálható, az ínyencek pedig még egy bakelit lemezgyűjteményből is csemegézhetnek az egyik, „HiFi menedéknek” keresztelt szobában.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >