In-store élmény kimaxolva
Az egyesült államokbeli SONOS prémium audioberendezéseket gyártó cég manhattani zászlóshajó üzlete nemcsak magas minőségű termékeivel kényezteti a fogyasztókat, de magával a bolt megjelenésével is különleges vásárlói élményt nyújt. Az üzletben kialakított hét tesztszobában az audioeszközök minden otthoni felhasználása a házimozitól a sztereó zenehallgatásig kipróbálható, az ínyencek pedig még egy bakelit lemezgyűjteményből is csemegézhetnek az egyik, „HiFi menedéknek” keresztelt szobában.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >