In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet be az Ahold Delhaize, amely lehetővé teszi a kereskedő fogyasztásicikk-gyártó partnereinek, hogy adatokra és insightokra alapozott bolti audio stratégiát dolgozzanak ki.
A Vibenomics technológiájára épülő megoldás részletes adatokat és elemzéseket kínál a személyre szabott, valós idejű üzenetek létrehozásához. Az Ahold Delhaize közleménye szerint az audiohirdetések óránként kétszer hangoznak majd el az olyan üzletekben, mint a Food Lion, Giant Food, The Giant Company és Stop & Shop.
A rendszer célja, hogy segítse a CPG partnereket és reklámozókat a többcsatornás médiastratégiák kidolgozásában. Az Ahold Delhaize üzletláncaiban az átlagos vásárlási idő 30 perc, így a hirdetések többször is elérhetik a vásárlókat. Az audio csatornák nagy előnye, hogy lehetőséget biztosítanak a piaci változásokra történő azonnal reagálásra – például egy nyári hőhullám idején a hideg italok vagy fagyasztott termékek népszerűsítésére, illetve új termékek bevezetésekor.
Bobby Watts, az AD Retail Media alelnöke szerint az új megoldás kellő agilitással ruházza fel a gyártókat a gyors piaci alkalmazkodáshoz, különösen a bolti vásárlói élmény testreszabásában.
Az új technológia egyben az AD Retail Media Connected Store kezdeményezésének része, amely az in-store, on-site és off-site reklámokat kívánja megerősíteni.
Ez az audio reklámmegoldás a legújabb lépés a retail médiahirdetések fejlődése útján, amelyet korábban már más kiskereskedelmi láncok, mint a Kroger és a Hy-Vee is alkalmaztak.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >