In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet be az Ahold Delhaize, amely lehetővé teszi a kereskedő fogyasztásicikk-gyártó partnereinek, hogy adatokra és insightokra alapozott bolti audio stratégiát dolgozzanak ki.
A Vibenomics technológiájára épülő megoldás részletes adatokat és elemzéseket kínál a személyre szabott, valós idejű üzenetek létrehozásához. Az Ahold Delhaize közleménye szerint az audiohirdetések óránként kétszer hangoznak majd el az olyan üzletekben, mint a Food Lion, Giant Food, The Giant Company és Stop & Shop.
A rendszer célja, hogy segítse a CPG partnereket és reklámozókat a többcsatornás médiastratégiák kidolgozásában. Az Ahold Delhaize üzletláncaiban az átlagos vásárlási idő 30 perc, így a hirdetések többször is elérhetik a vásárlókat. Az audio csatornák nagy előnye, hogy lehetőséget biztosítanak a piaci változásokra történő azonnal reagálásra – például egy nyári hőhullám idején a hideg italok vagy fagyasztott termékek népszerűsítésére, illetve új termékek bevezetésekor.
Bobby Watts, az AD Retail Media alelnöke szerint az új megoldás kellő agilitással ruházza fel a gyártókat a gyors piaci alkalmazkodáshoz, különösen a bolti vásárlói élmény testreszabásában.
Az új technológia egyben az AD Retail Media Connected Store kezdeményezésének része, amely az in-store, on-site és off-site reklámokat kívánja megerősíteni.
Ez az audio reklámmegoldás a legújabb lépés a retail médiahirdetések fejlődése útján, amelyet korábban már más kiskereskedelmi láncok, mint a Kroger és a Hy-Vee is alkalmaztak.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >