In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet be az Ahold Delhaize, amely lehetővé teszi a kereskedő fogyasztásicikk-gyártó partnereinek, hogy adatokra és insightokra alapozott bolti audio stratégiát dolgozzanak ki.
A Vibenomics technológiájára épülő megoldás részletes adatokat és elemzéseket kínál a személyre szabott, valós idejű üzenetek létrehozásához. Az Ahold Delhaize közleménye szerint az audiohirdetések óránként kétszer hangoznak majd el az olyan üzletekben, mint a Food Lion, Giant Food, The Giant Company és Stop & Shop.
A rendszer célja, hogy segítse a CPG partnereket és reklámozókat a többcsatornás médiastratégiák kidolgozásában. Az Ahold Delhaize üzletláncaiban az átlagos vásárlási idő 30 perc, így a hirdetések többször is elérhetik a vásárlókat. Az audio csatornák nagy előnye, hogy lehetőséget biztosítanak a piaci változásokra történő azonnal reagálásra – például egy nyári hőhullám idején a hideg italok vagy fagyasztott termékek népszerűsítésére, illetve új termékek bevezetésekor.
Bobby Watts, az AD Retail Media alelnöke szerint az új megoldás kellő agilitással ruházza fel a gyártókat a gyors piaci alkalmazkodáshoz, különösen a bolti vásárlói élmény testreszabásában.
Az új technológia egyben az AD Retail Media Connected Store kezdeményezésének része, amely az in-store, on-site és off-site reklámokat kívánja megerősíteni.
Ez az audio reklámmegoldás a legújabb lépés a retail médiahirdetések fejlődése útján, amelyet korábban már más kiskereskedelmi láncok, mint a Kroger és a Hy-Vee is alkalmaztak.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >