In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet be az Ahold Delhaize, amely lehetővé teszi a kereskedő fogyasztásicikk-gyártó partnereinek, hogy adatokra és insightokra alapozott bolti audio stratégiát dolgozzanak ki.
A Vibenomics technológiájára épülő megoldás részletes adatokat és elemzéseket kínál a személyre szabott, valós idejű üzenetek létrehozásához. Az Ahold Delhaize közleménye szerint az audiohirdetések óránként kétszer hangoznak majd el az olyan üzletekben, mint a Food Lion, Giant Food, The Giant Company és Stop & Shop.
A rendszer célja, hogy segítse a CPG partnereket és reklámozókat a többcsatornás médiastratégiák kidolgozásában. Az Ahold Delhaize üzletláncaiban az átlagos vásárlási idő 30 perc, így a hirdetések többször is elérhetik a vásárlókat. Az audio csatornák nagy előnye, hogy lehetőséget biztosítanak a piaci változásokra történő azonnal reagálásra – például egy nyári hőhullám idején a hideg italok vagy fagyasztott termékek népszerűsítésére, illetve új termékek bevezetésekor.
Bobby Watts, az AD Retail Media alelnöke szerint az új megoldás kellő agilitással ruházza fel a gyártókat a gyors piaci alkalmazkodáshoz, különösen a bolti vásárlói élmény testreszabásában.
Az új technológia egyben az AD Retail Media Connected Store kezdeményezésének része, amely az in-store, on-site és off-site reklámokat kívánja megerősíteni.
Ez az audio reklámmegoldás a legújabb lépés a retail médiahirdetések fejlődése útján, amelyet korábban már más kiskereskedelmi láncok, mint a Kroger és a Hy-Vee is alkalmaztak.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton ”jövedelempolitikájának” elemzése
A nemzetgazdasági miniszter a Portfolio Budapest Economic Forum rendezvényén mutatta…
Tovább olvasom >Budapestre szegeződik az európai versenyjogi közösség figyelme
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) október 22-én, Budapesten rendezi meg az…
Tovább olvasom >Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >