In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet be az Ahold Delhaize, amely lehetővé teszi a kereskedő fogyasztásicikk-gyártó partnereinek, hogy adatokra és insightokra alapozott bolti audio stratégiát dolgozzanak ki.
A Vibenomics technológiájára épülő megoldás részletes adatokat és elemzéseket kínál a személyre szabott, valós idejű üzenetek létrehozásához. Az Ahold Delhaize közleménye szerint az audiohirdetések óránként kétszer hangoznak majd el az olyan üzletekben, mint a Food Lion, Giant Food, The Giant Company és Stop & Shop.
A rendszer célja, hogy segítse a CPG partnereket és reklámozókat a többcsatornás médiastratégiák kidolgozásában. Az Ahold Delhaize üzletláncaiban az átlagos vásárlási idő 30 perc, így a hirdetések többször is elérhetik a vásárlókat. Az audio csatornák nagy előnye, hogy lehetőséget biztosítanak a piaci változásokra történő azonnal reagálásra – például egy nyári hőhullám idején a hideg italok vagy fagyasztott termékek népszerűsítésére, illetve új termékek bevezetésekor.
Bobby Watts, az AD Retail Media alelnöke szerint az új megoldás kellő agilitással ruházza fel a gyártókat a gyors piaci alkalmazkodáshoz, különösen a bolti vásárlói élmény testreszabásában.
Az új technológia egyben az AD Retail Media Connected Store kezdeményezésének része, amely az in-store, on-site és off-site reklámokat kívánja megerősíteni.
Ez az audio reklámmegoldás a legújabb lépés a retail médiahirdetések fejlődése útján, amelyet korábban már más kiskereskedelmi láncok, mint a Kroger és a Hy-Vee is alkalmaztak.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >