Impozáns showroomban talált otthonra a bútorüzlet
Mitől lehet egy bútorkereskedés több mint kiállított székek és asztalok sora? A Dublino szerint a recepthez kell egy jó adag szakmaiság, sok évnyi tapasztalat és mind anyagban, színben és stílusban is diverzifikált kínálat. A húsz évvel ezelőtt indult vállalkozás most újabb szintet lépett és a lakosság felé is nyitott: az új, 1500 négyzetméteres kiállítóteremben bárki megnézheti és kipróbálhatja az impozáns bútorokat, sőt, azok nagy részét azonnali készletről meg is lehet vásárolni.
A Dublino neve ismerősen csenghet mindazoknak, akik még nagykereskedés korából ismerik a márkát, ugyanis eddig főleg szállodák, éttermek és különböző vállalatok profitálhattak a cég szakértelméből. A bútorkereskedés most azonban újabb mérföldkőhöz érkezett: kiszélesített kínálatuk már a lakosság számára is elérhető. Az érdeklődők mostantól az új, szeptember 2-án ünnepélyes keretek közt debütált, impozáns európai központi showroomban nézhetik meg és próbálhatják ki a különböző bútorokat és kiegészítőket, a legtöbb darabot pedig azonnal meg is lehet vásárolni. Ez az új épület egyébként a cég európai központja, hiszen a Dublino nem csupán Magyarországon, hanem Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában is önálló üzletekkel és raktárral szolgálja ki a vásárlókat.
„A Dublino eddig a strapabíró és minőségi vendéglátóipari bútorairól volt ismert, azonban a múlt évben úgy döntöttünk, hogy ideje még magasabb szinten, szélesebb körben megfelelni vásárlóink elvárásainak. Kínálatunkban a vendéglátóipari bútorok mellett már a lakossági vásárlóknak is kínált székek, asztalok, ágyak, világítástechnika, kiegészítők, lounge bútorok, kanapék, fotelek, szőnyegek, napernyők, napágyak és különböző lakásdekor termékek is szerepelnek”
– mondta el Lancsalics Péter Márk, a Dublino Magyarország operatív igazgatója, aki felelevenítette az elmúlt húsz év eseményeit is.
„A cég indulásakor vállal nyomták be a tulajdonosok a bútorokat a kiállítótérként és raktárként is funkcionáló garázsba, hogy aztán be lehessen csukni az ajtót. Innen egy lakásba költöztek, onnan pedig az első nagyobb üzletünkbe. Nagyon büszke vagyok rá, hogy egy kicsit rögös, de annál izgalmasabb úton jutott el Dublino a mostani, végleges helyére. A Komáromi úti 1500 négyzetméteres showroomban a vásárlók kipróbálhatják a bútorokat, sőt, megrendelés és várakozás nélkül a budapesti raktárkészletből azonnal meg is lehet vásárolni a legtöbb terméket”
– tette hozzá a szakember.
A bemutatóteremben főleg a Dublino részére gyártott, a cég által kizárólagos forgalmazásban lévő, egyedi megrendelések keretében is alakítható bútorokkal találkozhatnak az érdeklők, de ezek mellett számos világmárka is megtalálható az új üzletben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >