Immunerősítő és regenerációt támogató gumicukor a Gatorade-től
A PepsiCo Gatorade márkája az első táplálékkiegészítő, amely a gumicukrok irányába mozdul el azzal a céllal, hogy egyre több alkalmat adjon a fogyasztóknak saját termékei használatára. A vállalat Gatorade Recovery Gummies néven az edzést követő regenerációt és Gatorade Immune Support Gummies néven az immunrendszert támogató vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó gumicukrot vezet be a piacra.
A termékek egyenként 25,99 dollárért, csomagban pedig 46,80 dollárért kaphatók.
A gumicukor bevezetése az energiaitalok kategóriájába az első koffeintartalmú italával, a Fast Twitchcsel nemrégiben belépő Gatorade márka új termékkínálatában a legújabb.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >