Immunerősítő és regenerációt támogató gumicukor a Gatorade-től
A PepsiCo Gatorade márkája az első táplálékkiegészítő, amely a gumicukrok irányába mozdul el azzal a céllal, hogy egyre több alkalmat adjon a fogyasztóknak saját termékei használatára. A vállalat Gatorade Recovery Gummies néven az edzést követő regenerációt és Gatorade Immune Support Gummies néven az immunrendszert támogató vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó gumicukrot vezet be a piacra.
A termékek egyenként 25,99 dollárért, csomagban pedig 46,80 dollárért kaphatók.
A gumicukor bevezetése az energiaitalok kategóriájába az első koffeintartalmú italával, a Fast Twitchcsel nemrégiben belépő Gatorade márka új termékkínálatában a legújabb.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >