Immunerősítő és regenerációt támogató gumicukor a Gatorade-től
A PepsiCo Gatorade márkája az első táplálékkiegészítő, amely a gumicukrok irányába mozdul el azzal a céllal, hogy egyre több alkalmat adjon a fogyasztóknak saját termékei használatára. A vállalat Gatorade Recovery Gummies néven az edzést követő regenerációt és Gatorade Immune Support Gummies néven az immunrendszert támogató vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó gumicukrot vezet be a piacra.
A termékek egyenként 25,99 dollárért, csomagban pedig 46,80 dollárért kaphatók.
A gumicukor bevezetése az energiaitalok kategóriájába az első koffeintartalmú italával, a Fast Twitchcsel nemrégiben belépő Gatorade márka új termékkínálatában a legújabb.
Kapcsolódó cikkeink
500 dolgozót bocsát el a PepsiCo: két Frito-Lay üzem zár be Floridában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezérigazgatóval igyekszik újraindítani növekedését a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Arculatot vált a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
