Ilyen volt az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampánynyitó rendezvénye az Akváriumban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 05. 13:22

A Coca-Cola Magyarország felejthetetlen bulival ünnepelte meg az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampány visszatérését. Hiszen ki ne emlékezne a „neves” palackokra, amikor az ikonikus logót kiegészítve saját vagy szeretteink nevére bukkanhattunk? A Z-generáció még nemigen találkozott a különleges csomagolású üdítőitalokkal, így a márka a kampány nagy visszatérését ünnepelte együttműködve az Astro Music-kal május 15-én az Akvárium NagyHalljában, ahol egyedi programokat, koncerteket és meglepetés aktivitásokat élvezhettek a fiatal résztvevők.

nyári fesztiválszezon közeledtével egyre több alkalmunk van a közös ünneplésre és szórakozásra. Ennek jegyében a Coca-Cola Magyarország idei kampányában áprilistól nyár végéig kínálja a személyre szabott, névvel vagy szleng kifejezéssel ellátott Coca-Cola termékeket a magyarországi üzletekben, és nem véletlen, hogy ezt a zenei élménnyel egybekötve teszi.

Május 15-én az Astro Music zenei előadóinak dallamaival telt meg az Akvárium NagyHallja. A színpadon többek közt a ValMar, Mihályfi Luca, Bruno, Blansch és az Éberkóma szórakoztatták a rajongókat. A szerencsések pedig egy ValMar közönségtalálkozót is elcsíphettek. Az eseményt zártkörű sajtópanel előzte meg, ahol a nemzetközi kampány lokalizációjáról és annak céljairól tudhattunk meg izgalmas részleteket.

A Coca-Cola „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampánya 2013-ban bizonyította hatékonyságát a márkaismertség növelésében és a fogyasztói elkötelezettség erősítésében. A médiaesemény kerekasztal-beszélgetésén Malgorzata Drag, a vállalat hazai marketingigazgatója mesélt arról, hogy a személyre szabott palackok egyedi marketingeszközként szolgáltak a kapcsolatok ápolására és a közösségi élmény megteremtésére. Hiszen mi lehetne egyszerűbb kedveskedési forma, mint egy Coca-Cola üdítővel meglepni a szeretteinket? A kampány újbóli bevezetése stratégiai lépés a fiatalabb generációk elérésére és a piaci részesedés növelésére. A kínálat bővítése, több mint 150 névvel és kifejezéssel, tovább erősíti a kampány személyre szabott jellegét és vonzerejét.

A kampány a közös fogyasztás élményére helyezi a hangsúlyt, ösztönözve a fogyasztókat, hogy szeretteikkel és barátaikkal osszák meg az üdítőt. A digitális trendek által formált világban ugyanis a Z-generáció hitelességre, önazonosságra és valódi kapcsolatokra vágyik – és ezt keresik a márkák és a véleményvezérek esetében is, tette hozzá Miller Dávid színész és énekes, aki szintén részt vett a kerekasztal-­beszélgetésen Czeglédi Rob, a ValMar menedzsere és Kerényi Virág divattervező mellett. A beszélgetők szerint a fiatalok felismerik, hogy az online interakciók gyakran felületesek, és szükség van a kézzelfogható törődésre. Ez a felismerés ad aktualitást a kampánynak, hiszen a névre szóló palackok egyszerű és személyes módon teszik lehetővé, hogy kapcsolódást, törődést fejezzünk ki.

Kerényi Virág szerint viszont a személyre szabhatóság más területeken is fontos és hatékony eszköze lehet a fiatalok aktivizálásának és elköteleződésük erősítésében. Szerinte nem csak a névre szóló palackokkal, de egyedi, márkázott, mondhatni „gyűjtői darabokkal” lehet megmozgatni a fiatal közönséget. A Z-generáció egyediségre vágyik, a divat és az egyedi ruhadarabok, kiegészítők ebben kiteljesedést nyújthatnak. Czeglédi Rob szerint a zene is hasonlóan működik: az offline és az online térben is egyaránt tud élményteljes pillanatokat szerezni, és közösségteremtő ereje van. Elmondása szerint ezért sem véletlen, hogy az Astro Music-nak – akik a zenészeikben rejlő potenciált minden téren maximalizálják, legyen szó élő koncertekről vagy digitális platformokon való együttműködésekről – már több együttműködése is volt a Coca-Cola Magyarországgal.

„A Coca-Cola továbbra is feszegeti az innovatív márkaélmények határait. A kampány visszatérése is ezt példázza, kreatív történetmeséléssel mélyebb kapcsolatokat építve a fogyasztókkal. A digitális élmények és a személyre szabott pillanatokkal a Coca-Cola nemcsak felfrissíti ezt az ikonikus márkaélményt, hanem új mércét is állít arra vonatkozóan, hogy a márkák hogyan tudnak érdemben kapcsolatba lépni közönségükkel, hogy tartós márkahűséget érjenek el – akár a Coca-Cola márkához hasonlóan a célközönség számára hiteles véleményvezérek, zenészek vagy izgalmas digitális megoldások bevonásával” – zárta a beszélgetést Malgorzata Drag. (x)

Kapcsolódó cikkeink