Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai számára: kilenc országból érkeztek szerencsés nyertesek, hogy részt vegyenek egy exkluzív olaszországi élményen, amelynek fénypontja a híres olasz színésszel és énekessel, Michele Morrone-val közösen eltöltött gálavacsora volt.
A különleges esemény festői helyszínen, a Maggiore-tó partján került megrendezésre. A program részeként a vendégek felfedezték a lenyűgöző Isola Bella szigetét, amely Olaszország egyik legromantikusabb és legikonikusabb látványossága. A kirándulást követően elegáns környezetben zajlott le az este legjobban várt pillanata: a vacsora, ahol a vendégek személyesen találkozhattak a HELL kampány arcával, Michele Morrone-val. Az olasz sztár szívélyes gondolattal köszöntötte a nemzetközi vendégsereget, köszönetet mondva a meleg fogadtatásért és azért, hogy részese lehet egy ilyen különleges közösség élményének a HELL márka oldalán. A hangulatot egy élőzenét játszó, fantasztikus zenekar tette még felejthetetlenebbé, amely elegánsan vegyítette az olasz életérzés hangulatait modern stíluselemekkel.
Az este végére egy valóban bensőséges és különleges atmoszféra alakult ki, a vendégek nemcsak közös vacsorán vettek részt a sztárral, hanem lehetőségük nyílt közös fotót is készíteni vele, így az élmény nemcsak emlék maradt, hanem kézzel fogható emléktárgy is.
„Amikor megálmodtuk ezt a nyereményjátékot, nem csupán tárgyi ajándékokat szerettünk volna adni, hanem valódi, inspiráló pillanatokat. Egy olyan különleges estét, amelyről a résztvevők évekkel később is örömmel mesélnek majd. Ez az esemény tökéletesen kifejezi, milyen fontosak számunkra a fogyasztóink. Szerettünk volna minden nyertesnek olyan prémium márkaélményt nyújtani, amely stílust, megbecsülést és valódi kapcsolatot jelent”
– nyilatkozta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY marketingigazgatója.
A HELL nyereményjátéka minden eddiginél nagyobb szabású volt: kilenc ország több millió vásárlója vett részt benne. Bár a fődíj, egy vadonatúj Mercedes-AMG A35 önmagában is lenyűgöző, a Michele Morrone-val közösen eltöltött este kétségtelenül a kampány egyik legemlékezetesebb mozzanata lett.
Az eseményről készült videó itt érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves összevetésben egyaránt nőttek a termelői árak júniusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves szinten…
Tovább olvasom >Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >