Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 16. 11:48

Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai számára: kilenc országból érkeztek szerencsés nyertesek, hogy részt vegyenek egy exkluzív olaszországi élményen, amelynek fénypontja a híres olasz színésszel és énekessel, Michele Morrone-val közösen eltöltött gálavacsora volt.

A különleges esemény festői helyszínen, a Maggiore-tó partján került megrendezésre. A program részeként a vendégek felfedezték a lenyűgöző Isola Bella szigetét, amely Olaszország egyik legromantikusabb és legikonikusabb látványossága. A kirándulást követően elegáns környezetben zajlott le az este legjobban várt pillanata: a vacsora, ahol a vendégek személyesen találkozhattak a HELL kampány arcával, Michele Morrone-val. Az olasz sztár szívélyes gondolattal köszöntötte a nemzetközi vendégsereget, köszönetet mondva a meleg fogadtatásért és azért, hogy részese lehet egy ilyen különleges közösség élményének a HELL márka oldalán. A hangulatot egy élőzenét játszó, fantasztikus zenekar tette még felejthetetlenebbé, amely elegánsan vegyítette az olasz életérzés hangulatait modern stíluselemekkel.

Az este végére egy valóban bensőséges és különleges atmoszféra alakult ki, a vendégek nemcsak közös vacsorán vettek részt a sztárral, hanem lehetőségük nyílt közös fotót is készíteni vele, így az élmény nemcsak emlék maradt, hanem kézzel fogható emléktárgy is.

„Amikor megálmodtuk ezt a nyereményjátékot, nem csupán tárgyi ajándékokat szerettünk volna adni, hanem valódi, inspiráló pillanatokat. Egy olyan különleges estét, amelyről a résztvevők évekkel később is örömmel mesélnek majd. Ez az esemény tökéletesen kifejezi, milyen fontosak számunkra a fogyasztóink. Szerettünk volna minden nyertesnek olyan prémium márkaélményt nyújtani, amely stílust, megbecsülést és valódi kapcsolatot jelent”

– nyilatkozta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY marketingigazgatója.

A HELL nyereményjátéka minden eddiginél nagyobb szabású volt: kilenc ország több millió vásárlója vett részt benne. Bár a fődíj, egy vadonatúj Mercedes-AMG A35 önmagában is lenyűgöző, a Michele Morrone-val közösen eltöltött este kétségtelenül a kampány egyik legemlékezetesebb mozzanata lett.

Az eseményről készült videó itt érhető el.

Kapcsolódó cikkeink