Ilyen akciókkal várja a PENNY a vásárlókat húsvét alkalmából
A PENNY Magyarország március 21. és március 28. közötti heti akciójában most akár 40%-kal olcsóbban is megvásárolhatja az ünnepi menü hozzávalóit. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló minőségű termékek kerüljenek a vásárlók kosarába.
Számtalan termék árát a tavalyi évhez képest is csökkentette a PENNY. A húsvétkor elengedhetetlen sonka, egyéb friss húsfélék, zöldségek, édességek és szószok ára is alacsonyabb az elmúlt évhez képest. Emellett szerepelnek a húsvéti akcióban mentes és bio élelmiszerek, valamint üdítők, alkoholos italok, sütemények, csokoládék, állateledelek, tejtermékek és tisztítószerek is.
„Ahogy az év minden napján, úgy az ünnepek alatt is igyekszünk támogatni vásárlóinkat az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. Ezúttal is az adott szezonnak megfelelő ajánlatokkal készültünk, tehát a hagyományos húsvéti fogások alapanyagainak árát is csökkentettük.”
– fogalmazott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Ezek lesznek az ünnep slágertermékei
Az üreges és töltött csokinyulak és -tojások alapízek mellett különleges, például mangós vagy banános-karamellás ízesítésben is elérhetőek lesznek. Emellett pedig a kész sütemények is ott lesznek a polcokon. Természetesen a PENNY azokra a vásárlókra is gondol, akik otthon készítik el a húsvéti finomságokat; az ünnep előtti online akciós újságokban tematikus gasztro tippekkel jelentkezik az üzletlánc.
A PENNY hűségprogramja az ünnepek alatt is folytatódik
A Süss és főzz! Mint a nagy séfek! hűségpontgyűjtő akcióban még április 3-ig bárki részt vehet. Ha összegyűjt 15 hűségpont, akár 60%-os kedvezménnyel viheti haza a Vivess konyhai eszközök egyikét. Ne feledje, PENNY kártyájával, ami már a telefonos applikációban digitálisan is elérhető, további kedvezményekhez juthat.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen akciókkal készültek az EB-döntőre a kiskereskedelmi láncok
Az EB-döntőre nem csak focidrukkerek készültek fel, de a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Mi jön a kötelező akciók után?
2024. július 1-jével jelentős változások léptek életbe a magyar kiskereskedelemben:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >