Ilyen ajándékra vágynak a magyar gyerekek
Leginkább kisállatra, mobiltelefonra és közös családi ünnepre vágynak a gyerekek idén karácsonykor – derül ki az Etele Plaza adventi rajzversenye keretében megkérdezett óvodások és általános iskolások válaszaiból. A bevásárlóközpont által szervezett „Neked mitől lesz varászlatos a karácsony?” pályázatra több mint 1600 jelentkező küldte el rajzait, és közülük több mint ötszázan azt is ráírták, hogy milyen számukra a legszebb karácsonyi ajándék.
A válaszadó gyerekek átlagosan 5 ajándékot kapnak karácsonykor, de harmadukat (36%) még ennél is több meglepetés várja. A kívánságlistájuk élén az elektronikai eszközök (20%) szerepelnek, ezek közül is mobiltelefon, a videójáték és a fülhallgató a legnépszerűbb. Minden tizedik fiatal valamilyen állatra, elsősorban kutyára és cicára vágyik, de jó páran lovat, sünit és csincsillát szeretnének látni a karácsonyfa alatt. Hasonlóan közkedvelt az Lego építőjáték (8%), de ugyanilyen arányban (8%) vannak azok a gyerkőcök, akik csak annyit kívánnak, hogy idén együtt ünnepeljen a család.
„Az idei pályázattal is az volt a célunk, hogy előhozzuk a gyerekek művészi vénáját és kreativitását azzal, hogy rajzolják le, számukra mitől lesz varázslatos a karácsony. Emellett 100 ezer forintot is felajánlottunk annak az oktatási intézménynek, ahonnan a legtöbb alkotás érkezik. Ezúttal a Cserepka János Baptista Általános Iskola, Középiskola és Sportiskola volt a legszorgalmasabb mind közül. A zsűri ugyancsak kiválasztott 10 nyertes képet, valamint egy különdíjast is, amiért a győztes gyerekek ajándékcsomagot kaptak”
– hangsúlyozta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza igazgatósági tagja, bérbeadási és marketing Igazgatója.
„Az idén kétéves Etele Plaza a rajzpályázat mellett lehetőséget adott helyi iskoláknak arra, hogy karácsonyi előadásukat a bevásárlóközpontban tartsák meg, így minél szélesebb körben mutathatták meg tehetségüket diákjaik”
– tette hozzá. A pályázatokra felírt válaszokból az is kiderült, hogy az ünnepi ételek koronázatlan királya a mézeskalács (27%), a halászlé (9%) és a bejgli (8%), de befért még a töltött káposzta és a rántott hús is az első ötbe.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >