Ilyen ajándékra vágynak a magyar gyerekek
Leginkább kisállatra, mobiltelefonra és közös családi ünnepre vágynak a gyerekek idén karácsonykor – derül ki az Etele Plaza adventi rajzversenye keretében megkérdezett óvodások és általános iskolások válaszaiból. A bevásárlóközpont által szervezett „Neked mitől lesz varászlatos a karácsony?” pályázatra több mint 1600 jelentkező küldte el rajzait, és közülük több mint ötszázan azt is ráírták, hogy milyen számukra a legszebb karácsonyi ajándék.
A válaszadó gyerekek átlagosan 5 ajándékot kapnak karácsonykor, de harmadukat (36%) még ennél is több meglepetés várja. A kívánságlistájuk élén az elektronikai eszközök (20%) szerepelnek, ezek közül is mobiltelefon, a videójáték és a fülhallgató a legnépszerűbb. Minden tizedik fiatal valamilyen állatra, elsősorban kutyára és cicára vágyik, de jó páran lovat, sünit és csincsillát szeretnének látni a karácsonyfa alatt. Hasonlóan közkedvelt az Lego építőjáték (8%), de ugyanilyen arányban (8%) vannak azok a gyerkőcök, akik csak annyit kívánnak, hogy idén együtt ünnepeljen a család.
„Az idei pályázattal is az volt a célunk, hogy előhozzuk a gyerekek művészi vénáját és kreativitását azzal, hogy rajzolják le, számukra mitől lesz varázslatos a karácsony. Emellett 100 ezer forintot is felajánlottunk annak az oktatási intézménynek, ahonnan a legtöbb alkotás érkezik. Ezúttal a Cserepka János Baptista Általános Iskola, Középiskola és Sportiskola volt a legszorgalmasabb mind közül. A zsűri ugyancsak kiválasztott 10 nyertes képet, valamint egy különdíjast is, amiért a győztes gyerekek ajándékcsomagot kaptak”
– hangsúlyozta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza igazgatósági tagja, bérbeadási és marketing Igazgatója.
„Az idén kétéves Etele Plaza a rajzpályázat mellett lehetőséget adott helyi iskoláknak arra, hogy karácsonyi előadásukat a bevásárlóközpontban tartsák meg, így minél szélesebb körben mutathatták meg tehetségüket diákjaik”
– tette hozzá. A pályázatokra felírt válaszokból az is kiderült, hogy az ünnepi ételek koronázatlan királya a mézeskalács (27%), a halászlé (9%) és a bejgli (8%), de befért még a töltött káposzta és a rántott hús is az első ötbe.
Kapcsolódó cikkeink
Olasz ikonok és rajongóik találkozása az Etele Plázában
A Peroni Nastro Azzurro 0.0% büszkén jelenti be, hogy a…
Tovább olvasom >Már most készülnek a kereskedők a karácsonyi rohamra
Bár a karácsony még messze van, a kereskedők már június…
Tovább olvasom >Ennyire tartják környezetbarátnak a hazai üzleteket a magyarok
Tízből négy vidéki és fővárosi válaszadó (40%) egyetért abban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >