Illatmarketing már nálunk is
Az érzékszervi marketing eddig is használt elemeinek kiegészítéseként a Mood Medián keresztül, az Ambiusszal partnerségben, már Magyarországon is elérhetővé vált az illatmarketing-szolgáltatás.Az illatanyagok alkalmazása során a számítógéppel vezérelt speciális fúvókák az illatanyagot nanométer nagyságúra bontva juttatják a levegőbe, ahol az illatszemcsék a felszínen lebegve fejtik ki hosszú távú hatásukat. A Mood első hazai megrendelője a prémium kategóriás „health club”-okat üzemeltető Holmes Place International.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >