II. helyezés: STR8 fogyasztói promóció – Férfiasság, amit nem kell bizonygatnod!
A Trade 90 member of Sarantis Group STR8 márkájának 2008. május 23. és július 7. között zajló akciója 18–49 éves férfiakat célzott meg. A promóció több céllal indult, a márkaismertség építésén túl a piacrész növelésére, a megváltozott csomagolás bemutatására és új termékek piacra vezetésére egyaránt irányult.A Nielsen által megkérdezett kereskedők és a zsűri egyöntetű véleménye is az volt, hogy szakmailag kiemelkedő, hogy egy kisebb cég, kisebb marketingbüdzsével is tud nagyot alkotni, ki tud tűnni a nagy versenytársak közül. Az ötletességet pedig a fogyasztók is díjazzák. Persze a csinos hoszteszlányok és a promóciós helyszíneken felállított óriás Carrera versenypályák, az azonnali ajándékok is hozzájárultak az akció sikeréhez. Az összetett célokhoz párhuzamosan futó aktivitásokat kapcsoltak. A STR8 márkán belül az összes termékre egyedi rendszámtábla került, amely az SMS-en beküldendő kódot tartalmazta. A sorsolásban 300 STR8 ajándékcsomag, 30 Carrera versenypálya és fődíjként egy Ford Fiesta ST talált gazdára. Hogy minél több fogyasztó tudomást szerezzen a nyerési lehetőségről, és így kedvet kapjon a termékek vásárlásához, a Sláger Rádió, az Est Média és az internet szolgáltatott kommunikációs hátteret. A vásárlás helyén szórólapok, hoszteszek, display-kihelyezések, a kasszazónán kívül átvehető azonnali ajándékok és versenypálya-kipróbálási lehetőség is csábította az érdeklődőket. Forgalmas fővárosi közterületeken – például Nyugati tér, Moszkva tér, Deák tér – és egyetemi kollégiumokban mintaszórás és a promóciót leíró szórólap osztása hívta fel a figyelmet a márkára és az akcióra.
Mindezek csúcspontjaként két szexi hosztesz egy piros Porsché-vel járta az országot, és Budapest, Debrecen, Kecskemét, Siófok, Keszthely, Balatonalmádi környékén úgy tett, mintha autójuk lerobbant volna. Azok a férfiak, akik megálltak és segítő szándékukkal bizonyították férfiasságukat, termékmintát, szórólapot és „Babe on board” matricát kaptak. A célcsoportra szabott ötlet, a jól átgondolt, összehangolt ATL- és BTL-marketingtevékenység, a kereskedelem támogatása, az értékesítési csapat elkötelezettsége, az ügynökség fáradhatatlan kreativitása és megvalósítása egyaránt hozzájárult a promóció sikeréhez, a kitűzött célok eléréséhez, a számszerűsített célok túlszárnyalásához.
Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Radosiczky Anikó, a Trade 90 member of Sarantis Group marketingvezetője vette át.
K. I.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >