II. helyezés: Kinder Úticélozz! promóció – Csak az égtáj adott, a végső úti cél a Te választásod!
A négy Kinder snack – Kinder Bueno, Kinder Maxi Chocolate, Kinder Country és Kinder Delice összes kiszerelése – egyidejű kommunikációja az első multi brand promóció volt a márka magyar történetében. A forgalom generálása mellett új termék bevezetése (Kinder Country) és a márkahűség növelése is a kitűzött célok között szerepelt.A meglehetősen fiatal, 18–29 év közötti női és férfi célcsoport elérése a média mellett több helyen párhuzamosan folyt. A kóstoltatással egybekötött nyereményjáték népszerűsítése egyetemeken, főiskolákon, a metrón és a boltokban hoszteszaktivitással, különleges POS-kihelyezésekkel történt. Mivel a promóció 2008. szeptember 1-jétől év végéig zajlott, elegendő hosszúságú volt ahhoz, hogy a garantált ajándékokra össze lehessen gyűjteni a pontokat.
Az ötlet egy eddig még nem alkalmazott, egyedileg kifejlesztett mechanizmusra épült. A sorsolt és garantált nyeremények mellett a szlogen (Úticélozz!) utalt a havi fődíjakra, és a szabadon választható nyereményre: „Csak az égtáj adott, a végső úti cél a Te választásod!”
A hipermarketekben külön Kinder snack szigeteket alakítottak ki. A promócióban adható ajándékok egy részét pedig a szigetekbe épített vitrinekben mutatták be, így néhány nagy hiper- és szupermarketben lehetőség volt az ajándékok direkt megtekintésére. A sales kollégák mindent megtettek a promóció sikeréért, többek közt a megfelelő árualap biztosítását is sikeresen megoldották. A jól felkészült hoszteszcsapat mind az utcai, mind az instore promócióban minden termékről és a promócióról is részletes tájékoztatást tudoptt adni.
A kapcsolódó termékbevezetés sikeres volt, a kitűzött mennyiségi eladási célok teljesültek. A promóció ideje alatt a fogyasztók átlagosan 20 termékről küldték be a pontokat, amely mutatja a promóció márkahűség-növelő erejét.
– Nagyon örülünk a Trade magazin kezdeményezésének. Rangos rendezvény, a különböző cégek komolyan vették a versenyt, és valós elismerés tartozik a díjakhoz. Bízunk benne, hogy folytatódik a verseny és újra nevezünk, hiszen cél az első hely – mondta az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat átvevő Simon Virág, a Ferrero Magyarország Kft. Customer Marketing Managere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >