Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 05. 09. 11:43

A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film erejéig, hogy megünnepelje a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját.

A Carlsberg sörmárka, a Liverpool FC elkötelezett támogatójaként különleges formában idézi meg a klub történetének egyik legemlékezetesebb pillanatát, a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő érzelmi hullámvasútját. A márka lehetőséget kínál a szurkolóknak, hogy újra átéljék az isztambuli csodát, az estét, amikor a lehetetlen valóra vált.

Húsz év telt el a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő felejthetetlen pillanatai óta, amikor a Liverpool néhány perc alatt 0-3-as hátrányból fordítva, végül tizenegyesekkel diadalmaskodott és ezzel örökre beírta magát a futballtörténelembe. A csapat hosszú távú támogatójaként ismert Carlsberg most egy különleges kampánnyal emlékezik meg a jeles évfordulóról, amely nemcsak a márka futball iránti elkötelezettségét ünnepli, hanem azokat a rajongókat is, akik generációkon átívelően őrzik a legendás mérkőzés emlékét.

A jubileum alkalmából a márka egy limitált kiadású, egyedi sörösdobozt dob piacra, amely a 2005-ös legendás finálé előtt tiszteleg. A csomagolás különlegességét az adja, hogy mérkőzés kulcsmomentumait idéző feliratok mellett az adott időpontban éppen aktuális eredményeket is feltüntették. Így a doboz egy vizuális időutazás is, amely végigvezeti a szurkolót azon a fordulatokkal teli úton, amely a 3–0-ás hátrányból a végső győzelemig vezetett.

Az ünnepi csomagolás mellett látványos rövidfilm is készült, amelyben újra együtt látható a legendás mérkőzés három meghatározó játékosa, Jerzy Dudek, Sami Hyypiä és Vladimír Šmicer. A film játékos jeleneteiben egy sörösdoboz indul útnak a gyártósoron. Hyypiä operastílusban énekli az „Allez Allez Allez”-t, Šmicer pedig azt csókot idézi fel, amelyről úgy tartja szerencsét hozott neki. A fináléban a doboz egyenesen Jerzy Dudek ikonikus kesztyűiben landol – pontosan abban a párban, amelyet a büntetőpárbaj során viselt.

A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere – a két márka szoros szövetséget alakított ki, együtt éltek meg sikereket, nehézségeket és számtalan felejthetetlen pillanatot. Ezek közül is különleges helyet foglal el a 2005-ös isztambuli döntő, a mérkőzés, amely örökre átírta a futball történetét. Az ikonikus együttműködés a 2023-ban megújított megállapodásnak köszönhetően 2034-ig már biztosan folytatódik.

„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy már több mint 30 éve működünk együtt a Liverpool FC-vel. Ez egy páratlan közös utazás, amelynek során mindig arra törekedtünk, hogy közelebb hozzuk a szurkolókat a futball legvarázslatosabb pillanataihoz. Az isztambuli csoda kétségtelenül ezek közé tartozik – egy olyan este, amely örökre velünk marad. Ezt az emléket szerettük volna méltó módon megünnepelni az alkalomra megálmodott, limitált kiadású csomagolással. Bízunk benne, hogy egy kis szerencsét is hoz, és egy újabb felejthetetlen szezon elé nézünk. Lehet, hogy ismét megtörténik a csoda? Mi hiszünk benne”

– fogalmazott Louise Bach, a Carlsberg globális szponzorációs igazgatója.

Az exkluzív Carlsberg sörösdobozos termékek 2025. május közepétől fokozatosan jelennek meg országszerte. Elsőként az Auchan, Spar, Tesco és Lidl áruházak polcain jelennek meg, ezt követően pedig a dohányboltokban és a független kiskereskedőknél is megtalálhatók lesznek.

A rövidfilm itt tekinthető meg.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink