Így teszi még hátborzongatóbbá a Halloweent a Fanta és az Universal Pictures
A Fanta idén az Universal Pictures-szel összefogva hozza el a Halloween különleges ízeit és hangulatát. A kampány során négy horrorfigura kel életre, akik a Fanta csomagolásain találkoznak egymással először.
A Halloween a Z generációnak már nem csak egy ünnep – sokkal inkább a filmkultúra, az önkifejezés és az identitás terepe. A jelmezek, mémek, kultikus filmes idézetek ugyanúgy hozzátartoznak, mint a bulik és a cukorkák. Ilyenkor más generációk is szívesen nosztalgiáznak a fiatalokkal. A Fanta célja, hogy a filmekből ismert borzongás játékos, szórakoztató formában jelenjen meg a mindennapokban – a mozivászontól egészen a boltok polcaiig.
Idén a „They Wanta Fanta” szlogen alatt az üdítőmárka az Universal Pictures együttműködésével a horrorrajongók széles körét szólítja meg. A kampány a mozi és a popkultúra rajongóit célozza a Z generációtól egészen az idősebb korosztályig. Akár nosztalgikus borzongást keresünk, akár az újgenerációs horror adrenalinlöketét, idén a Fanta lesz a közös kapocs. Négy különböző horrorfilmes szereplő kel életre az üdítő csomagolásain: Chucky a Gyerekjáték, Portyázó a Fekete telefon, Freddy Fazbear az Öt éjszaka Freddy pizzázójában és M3gan a M3gan filmekből. A karakterek a Fanta legismertebb ízei (narancs, szőlő, eper) mellett egy vadonatúj limitált kiadású különlegességet is hajszolnak: a „Chucky Puncsát”, amely izgalmas bogyós ízével garantáltan kultikus kedvenc lesz. Bár a karakterek eltérő univerzumokból származnak és eltérő korosztályokat szólítanak meg, ezúttal ugyanaz a motiváció hajtja őket: Fanta üdítőre szomjaznak.
A partnerség 2025 szeptember 1-jén indul világszerte a limitált Fanta Halloween kollekcióval, amelyben minden ikon saját palackot kap: Chucky a Chucky Puncsán, a Portyázó az eper-, Freddy Fazbear a narancs-, M3gan pedig a szőlő ízű termékeken. A karakterek nemcsak a csomagolásról kacsintanak vissza, de váratlan helyeken is felbukkanhatnak, a boltokban, a közösségi médiában, és egy különleges nyereményjátékban is, amely során a szerencsések exkluzív Fanta-csomagot, popcorn készítőt vagy egy páros utazás lehetőségét nyerhetik meg Los Angelesbe.
„A Halloween a horrorfilmek aranykora óta az az ünnep, amikor a vászonról ismert ikonok életre kelnek, idén pedig Fantát követelve törnek be a mi világunkba is. Ahogy Chucky, a Portyázó, Freddy vagy M3gan összefonódik a popkultúrával, úgy válik a Fanta is a Halloween kihagyhatatlan kellékévé: játékosan és egy kicsit hátborzongatóan. Pont ez a kettősség, a félelem és az élvezet, az, ami miatt ez az együttműködés és maga a Halloween is olyan izgalmas”
– mondja Jiri Kolar, a Fanta magyarországi márkamenedzsere.
A Fanta gondoskodik arról, hogy idén a Halloween minden érzékszervre ható, popkulturális ünneppé váljon a limitált kiadású ízek és izgalmas nyereményjátéka révén.
Kapcsolódó cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >