Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
A Coca-Cola idén új szintre emeli legendás karácsonyi kampányát, és arra ösztönzi fogyasztóit, hogy a hétköznapi rohanásban, az ünnepi készülődésben megálljanak. Ekkor élhetjük át igazán a pillanat örömét, és vehetjük észre azokat, akik számára a kedvesség a legértékesebb ajándék.
A kampány során a vállalat idén is a Budapest Bike Maffia munkáját támogatja és országszerte erre invitálja a fogyasztókat is. A Coca-Cola Ünnepi Megállóin egyedileg díszíthető karácsonyfadíszek megvásárlásával lehet majd hozzájárulni a rászorulók megsegítéséhez. Az akcióhoz a foodora is csatlakozott: aki a cég ételfutárszolgálatán keresztül rendel ételt, szintén segítheti a szervezetet. A jó ügyek és a valódi törődés fontosságát kiemelve idén visszatér a márka ikonikus karácsonyi dala is Miller Dávid és édesapja, Miller Zoltán első közös előadásában, amihez Budapesten Büki Balázs rendezésében készült egy videóklip is.
Sokak szerint a Coca-Cola elengedhetetlen része a karácsony varázsának, hiszen a márka nemcsak az ünnep ízét, hanem szellemét is felfrissíti, ráadásul ott, ahol igazán szükség van rá, leginkább közösségeinkben. A Coca-Cola ezért idén is célul tűzte ki, hogy emlékeztesse az embereket: az ünnep igazi értéke a kapcsolódásban rejlik, ehhez viszont elengedhetetlen, hogy megálljuk egy pillanatra. A hazai kampány a márka globális üzenetét helyi tartalommal és közösségi együttműködésekkel erősíti, ezzel is hangsúlyozva, hogy a karácsony igazi hősei azok, akik másokért dolgoznak, adakoznak, és közösséget építenek.
A vállalat és a Budapest Bike Maffia november 24-től egészen december 21-ig várja a fogyasztókat a Coca-Cola Ünnepi Megállóin. Budapesten három helyszínen (Aréna Pláza, Árkád, WestEnd), a győri Árkádban és a debreceni Fórum bevásárlóközpontokban lehet szusszanni egyet a kitelepüléseken. Az adakozópontokon bárki megállhat egy pillanatra, hogy kilépjen a rohanásból és átélje a karácsony igazi örömét, valamint csatlakozhasson egy jó ügyhöz.
A kezdeményezés a Budapest Bike Maffiával együttműködésben valósul meg, akik évek óta dolgoznak azon, hogy segítsék a rászorulókat és hidat építsenek a közösségek között. A látogatók a helyszínen dekorálható karácsonyfadíszeket vásárolhatnak, amelyekbe jókívánságokat rejthetnek, majd azokat hazavihetik, hogy meglepjék a szeretteiket. A díszekből befolyt összeg 100%-a a Budapest Bike Maffia munkáját támogatja. A helyszíneken termékkóstoló, játékok, fotópont és influenszer-találkozók biztosítják, hogy az adományozás mellett valóban legyen lehetőség egy kis megállásra, feltöltődésre is.
Ahogy Szalóky Tóth Judit, a Coca-Cola Magyarország vállalati kapcsolatokért, fenntarthatóságért és kommunikációért felelős igazgatója fogalmaz:
„Azok felé szeretnénk fordítani a figyelmet, akik a karácsony igazi hősei: a háttérben dolgozó, közösséget építő és támogató emberek felé. Ők azok, akiknek köszönetet szeretnénk mondani. Örömünkre szolgál, hogy ebben a Budapest Bike Maffiával együttműködhetünk”.
A kampány részeként a fogyasztóknak több felületen is lehetősége van adakozni: az Ünnepi Megállókon túl a Coca-Cola weboldalán, a Coke Appon keresztül, vagy a Budapest Bike Maffia felületén.
„Egy pillanatnyi felfrissülésre és jól megérdemelt pihenésre hívjuk mindazokat, akik fáradhatatlanul dolgoznak a háttérben, hogy megteremtsék az ünnep varázsát. Az utóbbi évek kampányaira építve az idei összefogásunk is megtestesíti elkötelezettségünket az emberi kapcsolatok elmélyítése és a felemelő pillanatok megteremtése iránt”
– mondta el Malgorzata Drag, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója.
Havasi Zoltán, a Budapest Bike Maffia alapítója szerint a karácsonyi időszak sokaknak az ajándékozásról szól, de az önkéntesekből álló csapatuk számára arról is, hogy ne feledkezzünk meg azokról, akik egyedül töltik az ünnepeket. A Coca-Cola-val közösen szeretnék megmutatni, hogy ha sok apró segítség jön össze, az nagy változást tud elindítani a környezetünkben.
Miller Dávid édesapjával, Miller Zoltánnal énekelte fel az egykori fülbemászó „Ünnepelj ma velünk” című karácsonyi dalt. A produkcióhoz egy Budapesten forgatott klip is készült Büki Balázs rendezésében. A reklámfilmben viszontlátjuk a Budapest Bike Maffia jótékony biciklisét, de betekinthetünk egy család karácsonyi készülődésébe is, ahol végül az egymásra fordított figyelem és törődés teszi még szívhez szólóbbá az ünnepi estét.
„Ez a dal nemcsak a karácsony hangulatát idézi meg, hanem arra is emlékeztet, hogy milyen jó érzés adni. A közös éneklés, a jótékony cél és a közösségi élmény mind azt üzenik: az igazi ünnep akkor kezdődik, amikor megosztjuk az örömünket másokkal”
– mondja Miller Dávid. Édesapja szerint már csak azért is nagyon különleges számukra ez a dal, mert korábban sosem volt még hasonló közös produkciójuk.
Büki Balázs rendező szerint a videóklippel olyan történetet szerettek volna elmesélni, amely hitelesen mutatja be a hétköznapi hősöket, azokat, akik adnak az idejükből, az energiájukból, a szívükből. A videóklip követi a Coca-Cola hagyományát a megható karácsonyi kisfilmek terén, amik legtöbbje a társainkkal történő kapcsolódást, a közösségeket és a pillanat egymással való megosztását hangsúlyozza.
„Örülök, hogy a platformunk adta lehetőségeket egy ilyen kreatív módon sikerült a jó ügy szolgálatába állítanunk. Ez azért sikerülhetett ilyen gyorsan és könnyen, mert mindannyian ugyanazt valljuk: számunkra a közösségi összefogás alapérték”
– mondja Garay Péter, a foodora ügyvezetője, aki csapatával örömmel csatlakozott a Coca-Cola kampányához és tette lehetővé, hogy a Budapest Bike Maffia láthatósága a saját felületeiken is megvalósuljon. A kampány ideje alatt pedig a rendelések követésekor a már említett dalba is belehallgathatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
GVH: változtat forgalmazási szerződésein a Coca-Cola a versenyhivatal eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mini dobozokkal célozza az árérzékeny és egészségtudatos amerikai vásárlókat a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Első helyen a PENNY a TOP Munkáltatók között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >30 éves jubileumát ünnepelte a Coop Gazdasági Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >











