Így neveld a cégedet: új online eszközt dobott piacra a Google
Grow My Store néven új eszközt vezetett be a Google, ezzel támogatva a kereskedők online és omnichannel vásárlóélményeinek növelését.
Az eszköz segítségével a kereskedők értékelést kaphatnak weboldalukról, s ezek, valamint az adott ország aktuális kereskedői adatai alapján a Grow My Store jelentéseket készít olyan ajánlásokkal, amelyek segítik a cégeket a vásárlói élmény javítását illetően.
A Google azokra az egyre erősödő vásárlói igényekre válaszul hozta létre az eszközt, amelyek több információt és szolgáltatást várnak az online kereskedőktől.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >