Így neveld a cégedet: új online eszközt dobott piacra a Google
Grow My Store néven új eszközt vezetett be a Google, ezzel támogatva a kereskedők online és omnichannel vásárlóélményeinek növelését.
Az eszköz segítségével a kereskedők értékelést kaphatnak weboldalukról, s ezek, valamint az adott ország aktuális kereskedői adatai alapján a Grow My Store jelentéseket készít olyan ajánlásokkal, amelyek segítik a cégeket a vásárlói élmény javítását illetően.
A Google azokra az egyre erősödő vásárlói igényekre válaszul hozta létre az eszközt, amelyek több információt és szolgáltatást várnak az online kereskedőktől.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >