Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső szerkezetét, nyáron pedig a napsütés, a klóros víz, a sós tengeri levegő és a hőség még tovább fokozhatják a károsodást. A fokozott UV-terhelés a bőrt is megviseli. A jó hír: a megfelelő szépségápolási rutinnal a haj és az arcbőr a nyári hónapokban is megőrizheti egészséges fényét. A Helia-D gazdag hatóanyagokkal és korszerű technológiával érkező újdonságai ebben segítenek.
Ahogy a ruhatárunkat, úgy a szépségápolási rutinunkat is érdemes évszakhoz igazítani. Hidratálunk, fényvédőt használunk – ez már sokaknak természetes. De legalább ennyire fontos, hogy megelőzzük a károsodásokat, vagy regeneráljuk a napfény és hő által megviselt hajat és arcbőrt.
A haj nem felejt – és nem is mindig regenerálódik magától
A mindennapos hajszárítás, formázás vagy festés és a nyári külső hatások – mint a meleg, a klóros vagy sós víz – fokozatosan gyengítik a haj belső szerkezetét. A hajszál három rétegből épül fel: a külső védőréteg a kutikula, a középső a kortex – ahol a haj tartásáért felelős keratinrostok és kémiai kötések találhatók, belül pedig a medulla. Ha a külső réteg megsérül, a hajkéreg sebezhetővé válik, a kötéseket károsító anyagok bejuthatnak, a haj pedig elgyengül, töredezni kezd.
Erre a problémára kínál megoldást a Helia-D új Plex Active hajápoló családja, amelyet magyar szakértők fejlesztettek. A Plex technológia lényege, hogy újjáépíti a hajszálak belső kötéseit, miközben új hidrogén- és ionkötéseket is létrehoz, így még erősebb, rugalmasabb hajszerkezetet eredményez. A hajkötést építő hatóanyagokat hidratáló, tápláló összetevőkkel kombinálták, hogy a haj ne csak egészségesebb és ellenállóbb, de puhább és fényesebb is legyen. A rendszeres használatban a sampon, balzsam, hajerősítő szérum, kezelés és hajvégápoló olaj együttese hatékonyan erősíti és dúsítja a hajszálakat, miközben megőrzi természetes szépségüket. A Plex Active hajerősítő rutin különösen hasznos sérült, festett vagy vegyileg kezelt hajon, de a kezeletlen haj egészségének megőrzésére is ajánlott.
A nyár nyomot hagy a bőrön – így veheted fel a harcot a pigmentfoltokkal
A napsugárzás az egyik fő oka a pigmentfoltok kialakulásának – még akkor is, ha fényvédőt használunk. A Helia-D tavalyi kutatása szerint a 20–29 éves magyar nők 61%-a rendszeresen fényvédőzik, míg a harmincasoknál ez az arány már csak 36%. Nem véletlen, hogy sokan a nyár végére egyenetlenebb bőrtónust vagy sötétebb pigmentfoltokat tapasztalnak. A Helia-D Cell Concept Hámlasztó-Halványító család három irányból segít a pigmentfoltok halványítását: a hámlasztó oldat savtartalma támogatja a bőrmegújulást, a halványító szérum csökkenti a meglévő foltokat és gátolja a melanin képződését, míg az SPF50-es fényvédelmet is nyújtó halványító fluid megelőzi az új bőrhibák kialakulását. Az aktív összetevők – savak, antioxidánsok és peptidek – együttesen egységesebb tónust és ragyogóbb arcbőrt eredményeznek.
A Cell Concept halványítók önmagukban is hatékonyak, de együtt használva még látványosabb eredményt érhetünk el. Fontos viszont, hogy a hámlasztó oldatot és a halványító szérumot ne ugyanabban a rutinban alkalmazzuk, mivel aktív összetevőik – például a hámlasztó savak és a niacinamide – nem kombinálhatók jól. Ezért azokon az estéken, amikor a hámlasztót bevetjük, hagyjuk ki a szérumot. A halványító fluid fényvédő hatása miatt a reggeli rutin része, így azt minden nap érdemes használni – különösen hámlasztás után, amikor a bőr érzékenyebbé válhat az UV-sugárzásra.
„A Helia-D számára a folyamatos megújulás és a tudományos alapokon nyugvó fejlesztés mindig is meghatározó volt. Termékeink magyar kutatók és kutatónők közreműködésével, hazai laboratóriumokban és gyárban készülnek – ezt a szakmai hitelességet és elkötelezettséget tükrözik újdonságaink, a Plex Active és a Cell Concept Halványító termékcsaládok is. Úgy gondoljuk, hogy az igazi értéket akkor tudunk létrehozni, ha ötvözzük a tudomány eredményeit a magyar nők mindennapi tapasztalataival és igényeivel”
– tette hozzá Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázódott az érdeklődés az északi nyaralások iránt
Egyre többen választják a nyári hőség elkerülésére Észak-Európa hűvös úti…
Tovább olvasom >A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >