Így látják az angolok az ügyfélszolgálati munkát
Az angol FM Outsource cég 1000 embert kérdezett meg az ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalataikról 10 ágazatban – tudtuk meg a VIMOSZ híradásából.

A bankok és az élelmiszerüzletek ügyfélszolgálatai kapták a legjobb értékelést
A kutatás megállapította, hogy a turisztikai ágazat kapta a rossz vagy rendkívül rossz minősítést (29%, szemben az átlagos 20%-kal), a közüzemi ágazat (32%) után. Az élelmiszer- és a bankszektor kapta a jó vagy nagyon jó minősítést (45%, illetve 43%, szemben az átlagos 38%-kal). A turisztikai ágazatot a kiszolgálás minőségének értékelésekor ismét a rossz vagy nagyon rossz minősítésűek közé sorolták (21%, míg az átlag 17%), míg a banki és az élelmiszerüzleteket a jó vagy nagyon jó minősítésűek közé (49%, illetve 50%, míg az átlag 42%).
A jelentés megállapította, hogy ezek a negatív ügyfélszolgálati interakciók káros hatással vannak a márkára, mivel a fogyasztók 86%-a egyetértett abban, hogy ez negatívan befolyásolta a vállalkozással való kapcsolatát. A fogyasztók közel egyharmada (31%) azt mondta barátainak vagy családtagjainak, hogy kerüljék el a márkát egy negatív ügyfélszolgálati interakciót követően, 26%-uk pedig kritikus értékelést hagyott az interneten. A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a fogyasztók túlnyomó többsége (80%) úgy véli, hogy a rossz ügyfélkiszolgálás azt mutatja, hogy a márka általában véve nem törődik a vásárlóival. Mindössze 11% mondta azt, hogy ez nem függ össze.
Az FM Outsource vezetője elmondta:
„Eredményeink azt mutatják, hogy a fogyasztók szemében az utazási ágazat jelenleg az egyik legalacsonyabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtja, és ezért az egyik legrosszabb hírnévvel rendelkezik”.
Kapcsolódó cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Higiéniai problémák egy wellness-szállóban, a NAV leengedte a medence vizét
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársainak kellett leengedni annak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >