Így látják az angolok az ügyfélszolgálati munkát
Az angol FM Outsource cég 1000 embert kérdezett meg az ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalataikról 10 ágazatban – tudtuk meg a VIMOSZ híradásából.
A kutatás megállapította, hogy a turisztikai ágazat kapta a rossz vagy rendkívül rossz minősítést (29%, szemben az átlagos 20%-kal), a közüzemi ágazat (32%) után. Az élelmiszer- és a bankszektor kapta a jó vagy nagyon jó minősítést (45%, illetve 43%, szemben az átlagos 38%-kal). A turisztikai ágazatot a kiszolgálás minőségének értékelésekor ismét a rossz vagy nagyon rossz minősítésűek közé sorolták (21%, míg az átlag 17%), míg a banki és az élelmiszerüzleteket a jó vagy nagyon jó minősítésűek közé (49%, illetve 50%, míg az átlag 42%).
A jelentés megállapította, hogy ezek a negatív ügyfélszolgálati interakciók káros hatással vannak a márkára, mivel a fogyasztók 86%-a egyetértett abban, hogy ez negatívan befolyásolta a vállalkozással való kapcsolatát. A fogyasztók közel egyharmada (31%) azt mondta barátainak vagy családtagjainak, hogy kerüljék el a márkát egy negatív ügyfélszolgálati interakciót követően, 26%-uk pedig kritikus értékelést hagyott az interneten. A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a fogyasztók túlnyomó többsége (80%) úgy véli, hogy a rossz ügyfélkiszolgálás azt mutatja, hogy a márka általában véve nem törődik a vásárlóival. Mindössze 11% mondta azt, hogy ez nem függ össze.
Az FM Outsource vezetője elmondta:
„Eredményeink azt mutatják, hogy a fogyasztók szemében az utazási ágazat jelenleg az egyik legalacsonyabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtja, és ezért az egyik legrosszabb hírnévvel rendelkezik”.
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >NGM: szeptemberben 1,5 millió vendég pihent hazánkban, tovább nőtt a turizmus teljesítménye
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) és a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >