Így látják az angolok az ügyfélszolgálati munkát
Az angol FM Outsource cég 1000 embert kérdezett meg az ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalataikról 10 ágazatban – tudtuk meg a VIMOSZ híradásából.

A bankok és az élelmiszerüzletek ügyfélszolgálatai kapták a legjobb értékelést
A kutatás megállapította, hogy a turisztikai ágazat kapta a rossz vagy rendkívül rossz minősítést (29%, szemben az átlagos 20%-kal), a közüzemi ágazat (32%) után. Az élelmiszer- és a bankszektor kapta a jó vagy nagyon jó minősítést (45%, illetve 43%, szemben az átlagos 38%-kal). A turisztikai ágazatot a kiszolgálás minőségének értékelésekor ismét a rossz vagy nagyon rossz minősítésűek közé sorolták (21%, míg az átlag 17%), míg a banki és az élelmiszerüzleteket a jó vagy nagyon jó minősítésűek közé (49%, illetve 50%, míg az átlag 42%).
A jelentés megállapította, hogy ezek a negatív ügyfélszolgálati interakciók káros hatással vannak a márkára, mivel a fogyasztók 86%-a egyetértett abban, hogy ez negatívan befolyásolta a vállalkozással való kapcsolatát. A fogyasztók közel egyharmada (31%) azt mondta barátainak vagy családtagjainak, hogy kerüljék el a márkát egy negatív ügyfélszolgálati interakciót követően, 26%-uk pedig kritikus értékelést hagyott az interneten. A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a fogyasztók túlnyomó többsége (80%) úgy véli, hogy a rossz ügyfélkiszolgálás azt mutatja, hogy a márka általában véve nem törődik a vásárlóival. Mindössze 11% mondta azt, hogy ez nem függ össze.
Az FM Outsource vezetője elmondta:
„Eredményeink azt mutatják, hogy a fogyasztók szemében az utazási ágazat jelenleg az egyik legalacsonyabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtja, és ezért az egyik legrosszabb hírnévvel rendelkezik”.
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Filmvetítéssel és késő esti nyitvatartással is várják a fővárosi fürdők nyáron a közönséget
Az iskolai nyári szünet kezdetével változatos programokkal várják a vendégeket…
Tovább olvasom >NGM: tovább dübörög a turizmus – májusban több mint 1,7 millió turista érkezett a hazai szálláshelyekre
A kormány folyamatosan azon dolgozik, hogy egyre több külföldi vendéget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >