Így látják az angolok az ügyfélszolgálati munkát
Az angol FM Outsource cég 1000 embert kérdezett meg az ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalataikról 10 ágazatban – tudtuk meg a VIMOSZ híradásából.

A bankok és az élelmiszerüzletek ügyfélszolgálatai kapták a legjobb értékelést
A kutatás megállapította, hogy a turisztikai ágazat kapta a rossz vagy rendkívül rossz minősítést (29%, szemben az átlagos 20%-kal), a közüzemi ágazat (32%) után. Az élelmiszer- és a bankszektor kapta a jó vagy nagyon jó minősítést (45%, illetve 43%, szemben az átlagos 38%-kal). A turisztikai ágazatot a kiszolgálás minőségének értékelésekor ismét a rossz vagy nagyon rossz minősítésűek közé sorolták (21%, míg az átlag 17%), míg a banki és az élelmiszerüzleteket a jó vagy nagyon jó minősítésűek közé (49%, illetve 50%, míg az átlag 42%).
A jelentés megállapította, hogy ezek a negatív ügyfélszolgálati interakciók káros hatással vannak a márkára, mivel a fogyasztók 86%-a egyetértett abban, hogy ez negatívan befolyásolta a vállalkozással való kapcsolatát. A fogyasztók közel egyharmada (31%) azt mondta barátainak vagy családtagjainak, hogy kerüljék el a márkát egy negatív ügyfélszolgálati interakciót követően, 26%-uk pedig kritikus értékelést hagyott az interneten. A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a fogyasztók túlnyomó többsége (80%) úgy véli, hogy a rossz ügyfélkiszolgálás azt mutatja, hogy a márka általában véve nem törődik a vásárlóival. Mindössze 11% mondta azt, hogy ez nem függ össze.
Az FM Outsource vezetője elmondta:
„Eredményeink azt mutatják, hogy a fogyasztók szemében az utazási ágazat jelenleg az egyik legalacsonyabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtja, és ezért az egyik legrosszabb hírnévvel rendelkezik”.
Kapcsolódó cikkeink
Prága is a tömegturizmus csapdájában vergődik
Prága világhírű látnivalói minden évben turisták millióit vonzzák, de a…
Tovább olvasom >Siófok volt a legnépszerűbb belföldi, vidéki úti cél tavaly
Siófok ismét az ország legnépszerűbb vidéki úti célja lett a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >