Így készülnek a kiskereskedelmi egységek a Valentin-napra
Ahogy közeledik a Valentin-nap, sokan már elkezdik tervezni, hol szerezhetik be az ünnepi virágokat. A virágokat nemcsak virágboltokban találhatjuk meg, hanem a szupermarketek és áruházak virágos részlegein is, ahol szintén akciókkal lehet találkozni. Az iparági szereplők tanácsolják, ne hagyjuk az utolsó pillanatra a vásárlást.

A rózsa idén is slágertermék
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közleménye szerint a Valentin-napkor a vásárlók 80 százaléka hagyományosan vörös rózsát vásárol. Ebben az időszakban a kereskedők nagy mértékben importált rózsákkal elégítik ki a keresletet, és a rózsa ára jelentősen növekedhet a nagy kereslet miatt.
Sokan választanak különféle kiegészítőket is a virágok mellé, például betűzős fa szívecskéket, szép masnikat, és szív alakú tűket. Az utóbbi években egyre népszerűbbek a tavaszi hagymások, mint például a nárcisz és a jácint. Ezek frissen, életerősen kerülnek a virágüzletek polcaira, és gyakran hazai termesztésűek – írja a Hello Vidék.
A nagyobb áruházak, mint az ALDI, Lidl, Auchan, Tesco és a Spar is felkészülnek a Valentin-napra. Az ALDI például azt tapasztalja, hogy a vásárlók leginkább a többféle színben elérhető tulipáncsokat választják, míg a Lidl az ár-érték arányú csokoládék és virágok mellett széles választékban kínál cserepes és vágott virágokat.
Az Auchan főleg cserepes virágokkal készül, ahol a vágott virágok közül a rózsa és a tulipán a legnépszerűbb. A Tesco szálas rózsa és tulipán csokraival készül, míg a Spar minden típusú virág iránt megnövekedő keresletet tapasztal, külön kiemelve a szálas rózsát.
Összességében a Valentin-nap a virágkereskedők és áruházak számára fontos időszak, ahol a vásárlók különleges ajánlatokra és széles választékra számíthatnak, hogy kedvesüket meglepjék az ünnep alkalmából.
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >