Így készülnek a kiskereskedelmi egységek a Valentin-napra
Ahogy közeledik a Valentin-nap, sokan már elkezdik tervezni, hol szerezhetik be az ünnepi virágokat. A virágokat nemcsak virágboltokban találhatjuk meg, hanem a szupermarketek és áruházak virágos részlegein is, ahol szintén akciókkal lehet találkozni. Az iparági szereplők tanácsolják, ne hagyjuk az utolsó pillanatra a vásárlást.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közleménye szerint a Valentin-napkor a vásárlók 80 százaléka hagyományosan vörös rózsát vásárol. Ebben az időszakban a kereskedők nagy mértékben importált rózsákkal elégítik ki a keresletet, és a rózsa ára jelentősen növekedhet a nagy kereslet miatt.
Sokan választanak különféle kiegészítőket is a virágok mellé, például betűzős fa szívecskéket, szép masnikat, és szív alakú tűket. Az utóbbi években egyre népszerűbbek a tavaszi hagymások, mint például a nárcisz és a jácint. Ezek frissen, életerősen kerülnek a virágüzletek polcaira, és gyakran hazai termesztésűek – írja a Hello Vidék.
A nagyobb áruházak, mint az ALDI, Lidl, Auchan, Tesco és a Spar is felkészülnek a Valentin-napra. Az ALDI például azt tapasztalja, hogy a vásárlók leginkább a többféle színben elérhető tulipáncsokat választják, míg a Lidl az ár-érték arányú csokoládék és virágok mellett széles választékban kínál cserepes és vágott virágokat.
Az Auchan főleg cserepes virágokkal készül, ahol a vágott virágok közül a rózsa és a tulipán a legnépszerűbb. A Tesco szálas rózsa és tulipán csokraival készül, míg a Spar minden típusú virág iránt megnövekedő keresletet tapasztal, külön kiemelve a szálas rózsát.
Összességében a Valentin-nap a virágkereskedők és áruházak számára fontos időszak, ahol a vásárlók különleges ajánlatokra és széles választékra számíthatnak, hogy kedvesüket meglepjék az ünnep alkalmából.
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 4,5 százalékkal emelkedtek
2024 decemberében az ipari termelői árak átlagosan 9,0 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >