Így készülnek a kiskereskedelmi egységek a Valentin-napra
Ahogy közeledik a Valentin-nap, sokan már elkezdik tervezni, hol szerezhetik be az ünnepi virágokat. A virágokat nemcsak virágboltokban találhatjuk meg, hanem a szupermarketek és áruházak virágos részlegein is, ahol szintén akciókkal lehet találkozni. Az iparági szereplők tanácsolják, ne hagyjuk az utolsó pillanatra a vásárlást.

A rózsa idén is slágertermék
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közleménye szerint a Valentin-napkor a vásárlók 80 százaléka hagyományosan vörös rózsát vásárol. Ebben az időszakban a kereskedők nagy mértékben importált rózsákkal elégítik ki a keresletet, és a rózsa ára jelentősen növekedhet a nagy kereslet miatt.
Sokan választanak különféle kiegészítőket is a virágok mellé, például betűzős fa szívecskéket, szép masnikat, és szív alakú tűket. Az utóbbi években egyre népszerűbbek a tavaszi hagymások, mint például a nárcisz és a jácint. Ezek frissen, életerősen kerülnek a virágüzletek polcaira, és gyakran hazai termesztésűek – írja a Hello Vidék.
A nagyobb áruházak, mint az ALDI, Lidl, Auchan, Tesco és a Spar is felkészülnek a Valentin-napra. Az ALDI például azt tapasztalja, hogy a vásárlók leginkább a többféle színben elérhető tulipáncsokat választják, míg a Lidl az ár-érték arányú csokoládék és virágok mellett széles választékban kínál cserepes és vágott virágokat.
Az Auchan főleg cserepes virágokkal készül, ahol a vágott virágok közül a rózsa és a tulipán a legnépszerűbb. A Tesco szálas rózsa és tulipán csokraival készül, míg a Spar minden típusú virág iránt megnövekedő keresletet tapasztal, külön kiemelve a szálas rózsát.
Összességében a Valentin-nap a virágkereskedők és áruházak számára fontos időszak, ahol a vásárlók különleges ajánlatokra és széles választékra számíthatnak, hogy kedvesüket meglepjék az ünnep alkalmából.
Kapcsolódó cikkeink
Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét az ALDI, már 3,2 millió magyar fogyasztó számára elérhető a házhoz szállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

