Így készülnek a kiskereskedelmi egységek a Valentin-napra
Ahogy közeledik a Valentin-nap, sokan már elkezdik tervezni, hol szerezhetik be az ünnepi virágokat. A virágokat nemcsak virágboltokban találhatjuk meg, hanem a szupermarketek és áruházak virágos részlegein is, ahol szintén akciókkal lehet találkozni. Az iparági szereplők tanácsolják, ne hagyjuk az utolsó pillanatra a vásárlást.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közleménye szerint a Valentin-napkor a vásárlók 80 százaléka hagyományosan vörös rózsát vásárol. Ebben az időszakban a kereskedők nagy mértékben importált rózsákkal elégítik ki a keresletet, és a rózsa ára jelentősen növekedhet a nagy kereslet miatt.
Sokan választanak különféle kiegészítőket is a virágok mellé, például betűzős fa szívecskéket, szép masnikat, és szív alakú tűket. Az utóbbi években egyre népszerűbbek a tavaszi hagymások, mint például a nárcisz és a jácint. Ezek frissen, életerősen kerülnek a virágüzletek polcaira, és gyakran hazai termesztésűek – írja a Hello Vidék.
A nagyobb áruházak, mint az ALDI, Lidl, Auchan, Tesco és a Spar is felkészülnek a Valentin-napra. Az ALDI például azt tapasztalja, hogy a vásárlók leginkább a többféle színben elérhető tulipáncsokat választják, míg a Lidl az ár-érték arányú csokoládék és virágok mellett széles választékban kínál cserepes és vágott virágokat.
Az Auchan főleg cserepes virágokkal készül, ahol a vágott virágok közül a rózsa és a tulipán a legnépszerűbb. A Tesco szálas rózsa és tulipán csokraival készül, míg a Spar minden típusú virág iránt megnövekedő keresletet tapasztal, külön kiemelve a szálas rózsát.
Összességében a Valentin-nap a virágkereskedők és áruházak számára fontos időszak, ahol a vásárlók különleges ajánlatokra és széles választékra számíthatnak, hogy kedvesüket meglepjék az ünnep alkalmából.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >