Így készülnek a kiskereskedelmi egységek a Valentin-napra
Ahogy közeledik a Valentin-nap, sokan már elkezdik tervezni, hol szerezhetik be az ünnepi virágokat. A virágokat nemcsak virágboltokban találhatjuk meg, hanem a szupermarketek és áruházak virágos részlegein is, ahol szintén akciókkal lehet találkozni. Az iparági szereplők tanácsolják, ne hagyjuk az utolsó pillanatra a vásárlást.

A rózsa idén is slágertermék
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közleménye szerint a Valentin-napkor a vásárlók 80 százaléka hagyományosan vörös rózsát vásárol. Ebben az időszakban a kereskedők nagy mértékben importált rózsákkal elégítik ki a keresletet, és a rózsa ára jelentősen növekedhet a nagy kereslet miatt.
Sokan választanak különféle kiegészítőket is a virágok mellé, például betűzős fa szívecskéket, szép masnikat, és szív alakú tűket. Az utóbbi években egyre népszerűbbek a tavaszi hagymások, mint például a nárcisz és a jácint. Ezek frissen, életerősen kerülnek a virágüzletek polcaira, és gyakran hazai termesztésűek – írja a Hello Vidék.
A nagyobb áruházak, mint az ALDI, Lidl, Auchan, Tesco és a Spar is felkészülnek a Valentin-napra. Az ALDI például azt tapasztalja, hogy a vásárlók leginkább a többféle színben elérhető tulipáncsokat választják, míg a Lidl az ár-érték arányú csokoládék és virágok mellett széles választékban kínál cserepes és vágott virágokat.
Az Auchan főleg cserepes virágokkal készül, ahol a vágott virágok közül a rózsa és a tulipán a legnépszerűbb. A Tesco szálas rózsa és tulipán csokraival készül, míg a Spar minden típusú virág iránt megnövekedő keresletet tapasztal, külön kiemelve a szálas rózsát.
Összességében a Valentin-nap a virágkereskedők és áruházak számára fontos időszak, ahol a vásárlók különleges ajánlatokra és széles választékra számíthatnak, hogy kedvesüket meglepjék az ünnep alkalmából.
Kapcsolódó cikkeink
Bezár a SPAR Kisújszálláson
Augusztus 24-én végleg bezár a SPAR Kisújszálláson – jelentette be…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >