Így készül a Tesco a nőnapra
A nemzetközi nőnapra és Zoltán névnapra ugyanis közel 150 ezer csokor vágott virággal és 175 ezer darab szobanövénnyel, 80 féle praliné és táblás csokival, valamint akciós borokkal, pezsgővel és egyéb szeszesitalokkal is készül az áruházlánc.
Azok számára, akik virággal kedveskednének az ünnepelteknek jó hír, hogy 8 újfajta virág is elérhető a Tesco választékában az egy szál virágtól egészen a prémium csokrokig terjedően. A klasszikus tulipánon, szegfűn, rózsán és nárciszon túl a vásárlók többek között különféle fajtájú és színű orchideák, írisz és frézia, gerbera, ibolya, korallvirág, hortenzia, kála és bromélia közül válogathatnak. Összesen közel 325 ezer darab vágott és cserepes virág kerül az üzletek polcaira, melyek közül az áruházlánc többfélét is alacsony áron kínál, köztük például a 799 forintos bombaáron kapható hétszálas tulipáncsokrot.
Akik inkább – vagy esetleg pluszban – édességgel kedveskednének a nőknek és a Zoltánoknak, azok 80 féle praliné és táblás csoki közül választhatják ki a megajándékozott ízléséhez leginkább passzoló finomságot. A Tesco 16 új termékkel bővítette a választékot erre az időszakra, továbbá jelentős kedvezménnyel árusítja az olyan örök kedvenceket, mint a Ferrero Rocher, a Merci vagy a Cherry Queen konyakmeggy. Ezenkívül a Baileys vagy az akciós árú Angelli krémlikőr is ideális meglepetés lehet az alkalomra.
Mindezek mellett a Clubcard-tagok most jelentős kedvezménnyel szerezhetik be például a Tanqueray London Dry gint, az Absolut vodkát és az egy literes Zwack Unicumot, emellett pedig minden borra és pezsgőre érvényes a 3+1 akció, melynek keretében négy üveg vásárlása esetén a legolcsóbbat a Tesco ajándékba adja.
Március 7. és 10. között háromszoros pontok járnak a hűségkártyás vásárlások után, így mindenképpen érdemes kihasználni a Clubcard nyújtotta előnyöket, függetlenül attól, milyen alkalomra vásárolunk a hét utolsó napjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mere Magyarországon: árlista már van, bolt még nincs
A Mere orosz kiskereskedelmi lánc hivatalosan még nem nyitott boltot…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >