Így készül a Tesco a nőnapra
A nemzetközi nőnapra és Zoltán névnapra ugyanis közel 150 ezer csokor vágott virággal és 175 ezer darab szobanövénnyel, 80 féle praliné és táblás csokival, valamint akciós borokkal, pezsgővel és egyéb szeszesitalokkal is készül az áruházlánc.
Azok számára, akik virággal kedveskednének az ünnepelteknek jó hír, hogy 8 újfajta virág is elérhető a Tesco választékában az egy szál virágtól egészen a prémium csokrokig terjedően. A klasszikus tulipánon, szegfűn, rózsán és nárciszon túl a vásárlók többek között különféle fajtájú és színű orchideák, írisz és frézia, gerbera, ibolya, korallvirág, hortenzia, kála és bromélia közül válogathatnak. Összesen közel 325 ezer darab vágott és cserepes virág kerül az üzletek polcaira, melyek közül az áruházlánc többfélét is alacsony áron kínál, köztük például a 799 forintos bombaáron kapható hétszálas tulipáncsokrot.
Akik inkább – vagy esetleg pluszban – édességgel kedveskednének a nőknek és a Zoltánoknak, azok 80 féle praliné és táblás csoki közül választhatják ki a megajándékozott ízléséhez leginkább passzoló finomságot. A Tesco 16 új termékkel bővítette a választékot erre az időszakra, továbbá jelentős kedvezménnyel árusítja az olyan örök kedvenceket, mint a Ferrero Rocher, a Merci vagy a Cherry Queen konyakmeggy. Ezenkívül a Baileys vagy az akciós árú Angelli krémlikőr is ideális meglepetés lehet az alkalomra.
Mindezek mellett a Clubcard-tagok most jelentős kedvezménnyel szerezhetik be például a Tanqueray London Dry gint, az Absolut vodkát és az egy literes Zwack Unicumot, emellett pedig minden borra és pezsgőre érvényes a 3+1 akció, melynek keretében négy üveg vásárlása esetén a legolcsóbbat a Tesco ajándékba adja.
Március 7. és 10. között háromszoros pontok járnak a hűségkártyás vásárlások után, így mindenképpen érdemes kihasználni a Clubcard nyújtotta előnyöket, függetlenül attól, milyen alkalomra vásárolunk a hét utolsó napjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >