Így készül a Tesco a nőnapra
A nemzetközi nőnapra és Zoltán névnapra ugyanis közel 150 ezer csokor vágott virággal és 175 ezer darab szobanövénnyel, 80 féle praliné és táblás csokival, valamint akciós borokkal, pezsgővel és egyéb szeszesitalokkal is készül az áruházlánc.
Azok számára, akik virággal kedveskednének az ünnepelteknek jó hír, hogy 8 újfajta virág is elérhető a Tesco választékában az egy szál virágtól egészen a prémium csokrokig terjedően. A klasszikus tulipánon, szegfűn, rózsán és nárciszon túl a vásárlók többek között különféle fajtájú és színű orchideák, írisz és frézia, gerbera, ibolya, korallvirág, hortenzia, kála és bromélia közül válogathatnak. Összesen közel 325 ezer darab vágott és cserepes virág kerül az üzletek polcaira, melyek közül az áruházlánc többfélét is alacsony áron kínál, köztük például a 799 forintos bombaáron kapható hétszálas tulipáncsokrot.
Akik inkább – vagy esetleg pluszban – édességgel kedveskednének a nőknek és a Zoltánoknak, azok 80 féle praliné és táblás csoki közül választhatják ki a megajándékozott ízléséhez leginkább passzoló finomságot. A Tesco 16 új termékkel bővítette a választékot erre az időszakra, továbbá jelentős kedvezménnyel árusítja az olyan örök kedvenceket, mint a Ferrero Rocher, a Merci vagy a Cherry Queen konyakmeggy. Ezenkívül a Baileys vagy az akciós árú Angelli krémlikőr is ideális meglepetés lehet az alkalomra.
Mindezek mellett a Clubcard-tagok most jelentős kedvezménnyel szerezhetik be például a Tanqueray London Dry gint, az Absolut vodkát és az egy literes Zwack Unicumot, emellett pedig minden borra és pezsgőre érvényes a 3+1 akció, melynek keretében négy üveg vásárlása esetén a legolcsóbbat a Tesco ajándékba adja.
Március 7. és 10. között háromszoros pontok járnak a hűségkártyás vásárlások után, így mindenképpen érdemes kihasználni a Clubcard nyújtotta előnyöket, függetlenül attól, milyen alkalomra vásárolunk a hét utolsó napjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >