Így készül a Tesco a nőnapra
A nemzetközi nőnapra és Zoltán névnapra ugyanis közel 150 ezer csokor vágott virággal és 175 ezer darab szobanövénnyel, 80 féle praliné és táblás csokival, valamint akciós borokkal, pezsgővel és egyéb szeszesitalokkal is készül az áruházlánc.
Azok számára, akik virággal kedveskednének az ünnepelteknek jó hír, hogy 8 újfajta virág is elérhető a Tesco választékában az egy szál virágtól egészen a prémium csokrokig terjedően. A klasszikus tulipánon, szegfűn, rózsán és nárciszon túl a vásárlók többek között különféle fajtájú és színű orchideák, írisz és frézia, gerbera, ibolya, korallvirág, hortenzia, kála és bromélia közül válogathatnak. Összesen közel 325 ezer darab vágott és cserepes virág kerül az üzletek polcaira, melyek közül az áruházlánc többfélét is alacsony áron kínál, köztük például a 799 forintos bombaáron kapható hétszálas tulipáncsokrot.
Akik inkább – vagy esetleg pluszban – édességgel kedveskednének a nőknek és a Zoltánoknak, azok 80 féle praliné és táblás csoki közül választhatják ki a megajándékozott ízléséhez leginkább passzoló finomságot. A Tesco 16 új termékkel bővítette a választékot erre az időszakra, továbbá jelentős kedvezménnyel árusítja az olyan örök kedvenceket, mint a Ferrero Rocher, a Merci vagy a Cherry Queen konyakmeggy. Ezenkívül a Baileys vagy az akciós árú Angelli krémlikőr is ideális meglepetés lehet az alkalomra.
Mindezek mellett a Clubcard-tagok most jelentős kedvezménnyel szerezhetik be például a Tanqueray London Dry gint, az Absolut vodkát és az egy literes Zwack Unicumot, emellett pedig minden borra és pezsgőre érvényes a 3+1 akció, melynek keretében négy üveg vásárlása esetén a legolcsóbbat a Tesco ajándékba adja.
Március 7. és 10. között háromszoros pontok járnak a hűségkártyás vásárlások után, így mindenképpen érdemes kihasználni a Clubcard nyújtotta előnyöket, függetlenül attól, milyen alkalomra vásárolunk a hét utolsó napjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >A száj- és körömfájás járványnak lassan vége, de a gazdasági hatásaira megoldást kell találni
Idén márciusban ütötte fel fejét hazánkban a párosujjú patásokat érintő…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >