Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 02. 21. 11:48

Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit. A márka nemcsak a szerelmesekre gondolt, hanem azokra is, akik szingliként, baráti társaságban vagy egyedül ünnepelték ezt a napot.

A szingliknek is szól a Valentin-nap

A Kinley február 13-án, a nagy nap előestéjén exkluzív koktélestet szervezett a Havervagy csapatával az Akvárium KisHalljában. A limitált férőhelyes eseményen a résztvevők izgalmas játékokban vehettek részt. Az est egy „rapidrandival” indult, amelynek célja inkább a baráti kapcsolatok kialakítása volt, mintsem a hagyományos randevúzás. Ezt követően kvíz és párkereső kihívás zajlott, majd egy bulival zárult az este.

„A Havervagy azzal a céllal jött létre, hogy közösséget teremtsen nyitott és kedves emberek számára. Valentin-nap is egy olyan alkalom volt, amikor támogathattuk az érdeklődőket abban, hogy új kapcsolatokat építsenek”

– mondta Kéri Csaba, a Havervagy alapítója.

A Valentin-napi programok azonban nem értek véget a koktélesttel. Február 14-én a Kinley rózsaosztást szervezett a Deák tér és az Erzsébet tér környékén, hogy kapcsolati státusztól függetlenül kedveskedjen fogyasztóinak.

„A Valentin-nap nemcsak a szerelmeseké, és nemcsak a szingliké. Hiszünk abban, hogy egy szép virág és egy finom koktél összehozza az embereket. Egy koccintás új ismeretségek kezdetét is jelentheti”

– mondta Strenner Kinga, a Kinley magyarországi szenior márkamenedzsere.

Kapcsolódó cikkeink