Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit. A márka nemcsak a szerelmesekre gondolt, hanem azokra is, akik szingliként, baráti társaságban vagy egyedül ünnepelték ezt a napot.

A szingliknek is szól a Valentin-nap
A Kinley február 13-án, a nagy nap előestéjén exkluzív koktélestet szervezett a Havervagy csapatával az Akvárium KisHalljában. A limitált férőhelyes eseményen a résztvevők izgalmas játékokban vehettek részt. Az est egy „rapidrandival” indult, amelynek célja inkább a baráti kapcsolatok kialakítása volt, mintsem a hagyományos randevúzás. Ezt követően kvíz és párkereső kihívás zajlott, majd egy bulival zárult az este.
„A Havervagy azzal a céllal jött létre, hogy közösséget teremtsen nyitott és kedves emberek számára. Valentin-nap is egy olyan alkalom volt, amikor támogathattuk az érdeklődőket abban, hogy új kapcsolatokat építsenek”
– mondta Kéri Csaba, a Havervagy alapítója.
A Valentin-napi programok azonban nem értek véget a koktélesttel. Február 14-én a Kinley rózsaosztást szervezett a Deák tér és az Erzsébet tér környékén, hogy kapcsolati státusztól függetlenül kedveskedjen fogyasztóinak.
„A Valentin-nap nemcsak a szerelmeseké, és nemcsak a szingliké. Hiszünk abban, hogy egy szép virág és egy finom koktél összehozza az embereket. Egy koccintás új ismeretségek kezdetét is jelentheti”
– mondta Strenner Kinga, a Kinley magyarországi szenior márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Új íz és izgalmas bartender verseny a Kinley-től
Május 19-től új összetevőkkel új íz érkezik a Kinley portfóliójába.…
Tovább olvasom >Felelős Gasztrohős Alapítvány: komoly hulladékterhelés az ünnep
Európában évente több mint 100 000 tonna hulladék keletkezik Valentin-napkor,…
Tovább olvasom >Visit Hungary: közel negyedmillió vendégéjszaka a Valentin-hétvégén
A Valentin-hétvége mintegy 243 ezer vendégéjszakát hozott a hazai szálláshelyeknek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >