Így kávézunk mi
Eszpresszó egy kis tejjel – ez a kombó a magyar kávéfogyasztók többségének kedvence – állatja a svájci JURA cég által júniusban készíttetett kérdőíves reprezentatív felmérése. A 18–59 év közöttiek közel négyötöde kávézik, egyharmaduk pedig három vagy annál több csészével is elfogyaszt naponta. Az eredményekből kiderült, hogy a magyarok kétharmada a frissen őrölt szemes kávéból főzött italt tartja a legjobb minőségűnek – érdekes, hogy a kapszulás kávét a válaszadók mindössze 5 százaléka jelölte meg a legjobb választásnak. A legnépszerűbb kávéital az eszpresszó, ez a magyarok 47 százalékának a kedvence. Ezt követi a latte (tejeskávé) 19 százalékkal, majd a cappuccino 16 százalékkal. A kávét csak a magyar fogyasztók 28 százaléka issza inkább feketén, 72 százalék egy kis tejjel fogyasztja szívesebben. Ha magunk készítjük a kávét, fontosnak tartjuk, hogy meghatározhassuk annak erősségét. //
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Pincér, kávé van a fagylaltomban! – A nap videója
Szerintünk a kávék közé is illene, de a fagylaltlapon is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >