Így alkottak a fiatalok – átadták a Karrier a turizmusban pályázat díjait
A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány közös együttműködésében 2021-ben útjára indított Karrier a turizmusban projekt egy általános- és középiskolásoknak szóló rajz-, fotó-, illetve videópályázattal indult Alkoss a turizmusért címmel decemberben. A versenyre rekord számú pályamunka érkezett, 146 iskolából, összesen 510 diák készítette el kreatív alkotását a hét témakör valamelyikében. A 1-4., 5-8. és 9-12. osztályos tanulók körében meghirdetett versenyen a sikeres pályamunkákkal nemcsak a résztvevő gyerekek, de családjaik is értékes, a turizmushoz és vendéglátáshoz kapcsolódó nyereményekre tettek szert.
A Karrier a turizmusban projekt szakemberei a február 15-én tartott díjátadón bejelentették, hogy az elkövetkező egy évben országszerte részt vesznek majd karriernapokon, továbbá májusban olyan iskolai „szakmakóstoló” napokat is szerveznek, ahol a diákok testközelből tapasztalhatják meg, hogy miért jó a turizmusban dolgozni. A projekthez folyamatosan csatlakozó, szakmában elismert nagykövetekkel együttműködve céljuk az, hogy az ország minden szegletében, saját nyelvükön tudják megszólítani a fiatalokat, és kézzel foghatóvá, vonzóvá tegyék a számukra a turizmus és vendéglátás izgalmas világát. Az akciót országos lefedettségű közösségi média kampány támogatja.
Az eseményen továbbá Bődi Ivett, a Karrier a turizmusban kampány projektvezetője elmondta, hogy a kezdeményezés kiemelt célja megmutatni a szakmában rejlő értékeket és lehetőségeket többek között vonzó karrierutak példáján keresztül. Fontos, hogy a fiatalok már általános- és középiskolás korban megismerkedjenek a turisztikai és vendéglátóipari szakmák sokszínűségével, a bennük rejlő lehetőségekkel, és hosszú távú karrierként gondoljanak az ezekben való elhelyezkedésre.
A programmal kapcsolatos bővebb információ: https://palyazat.karrieraturizmusban.hu/
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: Mától 800 millió forintos támogatásra pályázhatnak a vidéki cukrászdák
Országszerte közel nyolcszáz vidéki cukrászda igényelhet egymillió forint vissza nem…
Tovább olvasom >Feszültségek és adatszolgáltatási akadályok a magyar turisztikai piacon
A hazai turizmusban érzékelhető belső feszültségek és az adatszolgáltatás problémái…
Tovább olvasom >Az influenszerek és a turizmus új hulláma: a Magyar Turisztikai Ügynökség innovatív marketingkampánya
Az utóbbi években az influenszerek szerepe egyre jelentősebbé vált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >