Magazin: Idénykezdet két oldalról
Az AdvertisingAge (USA) arról számolt be, hogy a fogyasztókat felháborítja a túl korai szezonkezdet, a november elejétől futtatott karácsonyi reklámok és akciók sokasága. A történet egészen 1974-ig nyúlik vissza, ekkor kongatták meg először a vészharangot a Peanuts gang (Mogyoró csapat, Snoopy) rajzfilmfigurái, akik húsvéti kellékekért indultak a boltba, de csak karácsonyi dekorációt találtak, „Már csak 246 nap van karácsonyig” akciós feliratokkal. Ha ennyire korán nem is, de november 1-jén a legtöbb amerikai kereskedő elindította szezonális kampányát.
A BestBuy, a Kohl’s, a Macy’s, a Kmart és a JCPenney is beállt a sorba, talán csak a Target maradt ki, aki hálaadás (idén november 25.) utáni hétvégéig vár a kampánykezdettel. A lavina pedig gördül tovább, karácsony másnapján már elkezdődik a Valentin-napi őrület, a tanítás utolsó napján pedig már az iskolakezdési akciókat indítják. Hova vezet mindez? – teszi fel a kérdést a fogyasztóvédelmi oldal, a consumerist.com.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >