Idén tovább nőtt a Lidl beszállítói programjának sikere

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 11. 25. 11:22

A „Lidl a magyar beszállítókért” programjának köszönhetően az idei karácsonyi időszakban négy európai uniós országban jelennek meg magyar termékek a Lidl polcain. A különleges minőségű élelmiszerek kínálatában összesen 11 hazai beszállító terméke lesz kapható külföldön is közel negyedmilliós darabszámban.

Lidl.tabla

A LIDL Magyarország 2013 tavaszán indította el beszállítói programját, amely már az első évét sikerrel zárta: összesen 327 féle magyar termékkel bővült a szortiment, és 26 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat. A legdinamikusabban fejlődő diszkont áruházlánc programja most újabb sikert könyvelhet el. A hazai beszállítók és termékek számának további növelésén túl a karácsonyi időszakban a kiváló minőségű, magyar élelmiszerek több külföldi Lidl áruházban is megjelennek. A Deluxe családban megtalálható termékek közül Romániába, Bulgáriába, Csehországba és Szlovákiába 11 hazai termelő 15 termékek közel 250.000 darabszámban lesz elérhető a vásárlók számára.

A tavalyihoz képest idén több teljesen új termék is került az ünnepi palettára, köztük az olyan megfizethető prémium árucikkek, mint például a rózsabarack és málna pálinka, a mangalicakolbász, különleges mézválogatás, illetve az almás-fahéjas túró rudi. A Lidl magas minőségi színvonalat képviselő termékkínálat szélesítésének, célja, hogy a vásárlói igényeket minél magasabb szinten elégítse ki, és tovább nyisson az újabb vásárlók felé.

A „Lidl a magyar beszállítókért” programjának keretében mind az erősödő export, mind pedig a növekvő helyi értékesítési mennyiségeknek köszönhetően erős forgalomnövekedése tapasztalható a magyar beszállítók körében. Van olyan beszállító akinek a Lidllel bonyolított forgalma110%-kal nőtt.

Kapcsolódó cikkeink