Idén ősszel BNV
– 2014-ben a SIRHA Budapest szakkiállítás nagyon nagy sikert aratott mind a kiállítók, mind a szakmai közönség körében – tájékoztat Szántó Gabriella, a Hungexpo Zrt. kommunikációs igazgatója. – A kiállítást 2016. május 9–11. között rendezzük meg ismét, azonban már az idei évben megkezdődtek az előkészületek, a SIRHA nemzetközi szervező csapatával elindult a közös munka. A 2016-os kiállítást érintő információkkal januárt követően már a piaci szereplők is megismerkedhetnek.
Az FMCG-szektor figyelmébe 2015-re egy nagyközönségi vásárt ajánlanak. Ősszel újra megrendezik a BNV kiállítást, amely a Hungexpo egyik legismertebb brandje. Az új koncepció mentén szervezett BNV nagyközönségi vásárként számos iparág, így az FMCG-szektor számára is egyedülálló lehetőség, hiszen a rendezvény 2012-ben is 30 ezer látogatót vonzott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a legtöbb tejtermék ára áprilisban
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >Májusi fagyok: veszélyben a szőlőhajtások és palánták
Bár a májusi esőt aranyat érőként emlegeti a népi bölcsesség…
Tovább olvasom >