Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen új márkanagykövete
A Molson Coors Beverage Company bejelenti, hogy Orlando Bloom színész és UNICEF jószolgálati nagykövet lesz a Staropramen, a világ első számú prágai sörének új márkanagykövete.

A kampány középpontjában a Staropramen sör áll
Bloom, aki legközelebb a Sony Pictures augusztus 11-én megjelenő Gran Turismo című és az A24 Varázslók! című filmjeiben lesz látható, idén az új Staropramen tévéreklámban is szerepel. Emellett hamarosan elkezdi a The Cut című bokszolóról szóló thriller forgatását is.
Az új televíziós spot és a támogató ATL-, média- és közösségi média-tevékenység a prágai sör 150 éves történetére összpontosít, és a Staropramen díjnyertes* „Szakértőktől, szakértőknek” kampányának következő állomása.
A kampány középpontjában a Staropramen sör áll, amely hosszú idők óta a világ legigényesebb sörivóit szolgálja ki a világ sörfővárosában, és egy olyan sör, amely szinte egyet jelent a sörfőzési szakértelemmel.
Az új reklám Prágában játszódik, és Bloom elmondja, hogy milyen különleges kapcsolata van a várossal, hiszen több évig ott élt és dolgozott, és hogyan alakult ki a város igényes sörkultúrája. Bloom bejárja a város néhány ikonikus helyszínét, a napsütötte teraszoktól a földalatti alagutakig, majd a Staropramen sörfőzdében megpróbálja felfedezni Prága leghíresebb sörének titkait.
Az együttműködéssel kapcsolatban Orlando Bloom elmondta:
„Nagyon örülök, hogy egy olyan minőségi terméket képviselhetek, mint a Staropramen. Fontosnak tartom, hogy olyan márkákkal működjünk együtt, amelyek a gyakorlatban is azt csinálják, amiről beszélnek. A Staropramen csapata sokat beszél a minőségről és a szakértelemről, és ha már itt tartunk, ez egy nagyszerű ízvilágú sör, amelyet hihetetlenül tehetséges emberek főznek.”
„Beleszerettem Prágába, amikor néhány évig ott éltem és dolgoztam. Csodálatos város, tele csodálatos emberekkel, de a sörök terén nehéz a kedvükben járni. A Staropramen már jóval több mint egy évszázada szolgálja ki ezt az igényes közönséget, ami elárulja, hogy mennyire jó.”
Debbie Mack, a Molson Coors EMEA APAC sörmárkákért felelős igazgatója elmondta:
„Orlando tökéletes partner a Staropramen számára – ő is mestere a szakmának, akárcsak a mi sörfőző mestereink, és mivel több évig Prágában élt, különösen kötődik hozzá. Ismeri a várost, a kultúrát, és ami még fontosabb, tudja, hogy az ottani emberek milyen komolyan veszik a sörüket.”
„A Staropramen márka a világszínvonalú szakértelem ünnepléséről szól. Ki képviselhetné ezt jobban, mint egy olyan világszerte elismert színésztehetség, mint Orlando?”
– tette hozzá.
„Prága ad otthont a világ legkiválóbb sörfőzőinek, és a világ egyik legkifinomultabb és legigényesebb sörkultúrájának. Ez a kampány és együttműködésünk Orlandóval a Staropramen szülőhelyének és sörünk kapcsolatának ünneplése azokkal, akik értékelik a szakértelmet”
– mondta el Debbie Mack.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >