Idén július-augusztusban a Lidl a legeredményesebb kiskereskedő a francia piacon
A Kantar új adatai szerint a Lidl volt a legjobban teljesítő kiskereskedő Franciaországban a július 11. és augusztus 7. közötti időszakban, a diszkont 0,3 százalékpontos piaci részesedésnövekedésről számolt be az időszakban. A Kantar adatai szerint a Lidl 7,6%-os piaci részesedést ért el ebben az időszakban.

A Lidl jelentős piaci sikereket könyvelhet el Franciaországban is
A piacvezető E. Leclerc 0,2 százalékpontos növekedésről számolt be a P8-ban, ami 22,5%-os piaci részesedést jelent, míg a Carrefour az utóbbi időben is hozta pozitív formáját, piaci részesedése 0,2 százalékponttal 20,2%-ra emelkedett. A Carrefour pozitív teljesítményét nagyrészt a Carrefour Proximité és a Carrefour Market szalaghirdetései vezérelték – jegyezte meg Kantar.
Összességében a vásárlói kiadások 7,1%-kal nőttek az időszak során, ezt a növekedést nagyrészt a megnövekedett vásárlási gyakoriság (+11%) okozta. Ez ellensúlyozta a látogatásonkénti kiadások csökkenését, amely 4,1%-kal csökkent. A legjobban teljesítő bannerformátumokat tekintve a kényelmi csatorna piaci részesedése 0,4 százalékponttal nőtt, így a piac 8,0%-át birtokolja, míg a szupermarketek 0,2 százalékponttal 32,5%-ra nőttek. A diszkont áruházláncak a piac 10,8%-át birtokolják, a hipermarketek piaci részesedése 0,5 (40,6%-ra), míg az online csatornák 0,2 százalékpontos (8,0%-ra) csökkenést mutatott a P8-as időszakban. Ez utóbbi csatorna 0,5 százalékpontot erősödött tavaly – tette hozzá Kantar.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >