Idén is több tízezren látogattak el a SPAR Budapest Maraton® Fesztiválra
Az idei SPAR Budapest Maraton® Fesztiválon összesen félmilliárd futólépést tettek meg a versenyzők. Az utolsó szeptemberi hétvégén nagyon sok résztvevő, szurkoló családtag és barát támogatta a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös jótékonysági akcióit is, a mozgó játszótérprogram segítésére és a gyerekkönyvek gyűjtésére szervezett kezdeményezést.
Idén 34. alkalommal, a szeptember 28-29-i hétvégén került megrendezésre a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál. Magyarország legnagyobb szabadidős sporteseményére 30 982-en regisztráltak, és ismét jókora nemzetközi figyelem kísérte a versenyt, hiszen közel 90 ország 5 125 futója vállalta a megmérettetést. Ebben az évben is a legtöbb külföldi nevező brit, francia és német színekben versenyzett, újdonság, hogy sokan érkeztek Brazíliából is. A futók között 2019-ben is számos ismert közéleti szereplővel találkozhatott a több tízezres szurkolótábor, köztük színészekkel, zenészekkel és népszerű sportemberekkel. A klasszikus táv teljesítése mellett ezt minden induló a fizikuma és képessége szerint tehette meg: kisebb távokon, váltóban, párban, családdal vagy akár gyalogolva. Közöttük különleges eseménynek számított a FODISZ Esélyegyenlőségi futama, amelyen több mint hatszáz mozgás-, látás- vagy mentális képességeiben sérült fiatal és gyermek indult neves élsportolókkal, művészekkel, közéleti személyiségekkel együtt.
Európa egyik legszebb és látványában páratlan útvonala a Duna két partján vezetett, a rajtot és a célt a budai Pázmány Péter sétányon, az ELTE Lágymányosi Campus előtti útszakaszon állították fel. Itt kapott helyet a SPAR standja is, ahol az érdeklődők megismerkedhettek a vásárlók körében egyre népszerűbb SPAR Életmód programmal, vagy például az idén megjelent új recept- és egészségtudatos életvitelt támogató könyvvel. A látogatók közvetlenül a SPAR szakértőitől kaphattak válaszokat a sporttal és a minőségi táplálkozással kapcsolatos kérdéseikre.
Mint ahogy korábban is, úgy a 2019-es maratonon is a SPAR stratégiai partnerével, a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közösen támogatta az „Ide hozzuk a játszóteret!” programot. A szervezet mobil játszóterei az ország több mint háromszáz kistelepülésére viszik el a játék örömét, hogy a hátrányos helyzetű családok gyermekeinek is részük legyen az élményben. A SPAR a standja teljes bevételét, 1 millió forintot a Magyar Máltai Szeretetszolgálat mozgójátszótér-programjára ajánlotta fel.
Rengetegen adományoztak a sportfesztivál másik jótékonysági kezdeményezésén is: a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR hagyományos jótékonysági kezdeményezése által rengeteg mesekönyvvel segítették a rendezvény résztvevői a rászoruló gyermekeket.
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a SPAR Magyarország több éve a Budapest Maraton® Fesztivál névadó szponzora, mert a rendezvény – a kialakult és elkötelezett tábora mellett – egyre több új, hazai és külföldi embert győz meg a szabadidős sportolás egészségességéről. A sport nem csak a testnek tesz jót, hanem a léleknek is, hiszen egy kiváló közösségi élmény. Ennek az összetartó erőnek köszönhető az is, hogy minden évben egyre többen érzik annak fontosságát, hogy a jótékonysági kezdeményezéseinket támogassák” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >