Idén is Superbrands-díjas a dm drogerie markt
Idén nyolcadik alkalommal osztotta ki a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A Superbrands kitüntetést olyan fogyasztói brandek nyerik el, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben, a márkaépítés tekintetében. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják vállalatunk eddigi sikerességét.
A Business Superbrands szakértő Bizottság döntése alapján a dm márka elnyerte a Business díjat is. A superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, amely 88 országban azonos elvek alapján díjazza a vezető márkákat. A Magyarországon nyolc éve sikerrel működő Superbrands program mellett 2008-ban indították útjára a nemzetközi piacon már évek óta sikeresen működő Business Superbrands programot is, mely a hazai B2B márkák legkiválóbbjait ismeri el. Az elismerés célja, hogy erősítse a márka pozícióját, növelje hírnevét, presztízsét.
„A dm immáron negyedszerre nyerte el ezt a kitüntetést, a 2005, 2007 és a 2011-es év után, és emellett most először a Business Superbrands védjegyet is. Hisszük, hogy ez a védjegy, amire nagyon büszkék vagyunk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt majd vásárlóink, partnereink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a dm drogerie marktról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Munkatársaink minden nap azért dolgoznak, hogy elégedett vásárlókat tudhassunk magunkénak. Vállalatunk azonosul a fogyasztók valódi igényeivel, ezt mi sem bizonyítja jobban a több mint 1 millió tagos törzsvásárlói programunk.” – mondta Kanyó Roland, a dm PR- és szortimentmenedzsere a díj kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >