Idén is Superbrands-díjas a dm drogerie markt
Idén nyolcadik alkalommal osztotta ki a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A Superbrands kitüntetést olyan fogyasztói brandek nyerik el, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben, a márkaépítés tekintetében. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják vállalatunk eddigi sikerességét.
A Business Superbrands szakértő Bizottság döntése alapján a dm márka elnyerte a Business díjat is. A superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, amely 88 országban azonos elvek alapján díjazza a vezető márkákat. A Magyarországon nyolc éve sikerrel működő Superbrands program mellett 2008-ban indították útjára a nemzetközi piacon már évek óta sikeresen működő Business Superbrands programot is, mely a hazai B2B márkák legkiválóbbjait ismeri el. Az elismerés célja, hogy erősítse a márka pozícióját, növelje hírnevét, presztízsét.
„A dm immáron negyedszerre nyerte el ezt a kitüntetést, a 2005, 2007 és a 2011-es év után, és emellett most először a Business Superbrands védjegyet is. Hisszük, hogy ez a védjegy, amire nagyon büszkék vagyunk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt majd vásárlóink, partnereink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a dm drogerie marktról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Munkatársaink minden nap azért dolgoznak, hogy elégedett vásárlókat tudhassunk magunkénak. Vállalatunk azonosul a fogyasztók valódi igényeivel, ezt mi sem bizonyítja jobban a több mint 1 millió tagos törzsvásárlói programunk.” – mondta Kanyó Roland, a dm PR- és szortimentmenedzsere a díj kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >