Idén is népszerű a magyar alma a SPAR üzletekben
Harmadik alkalommal csatlakozott a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács magyar alma népszerűsítése érdekében szervezett kampányához. 2013-ban 6,5 millió kilogramm almát értékesített a SPAR.
A kampány elsődleges célja, hogy ráirányítsa a lakosság figyelmét a magyar alma kiváló minőségére, különleges ízvilágára, és kedvező élettani tulajdonságaira.
A SPAR Magyarország Kft. különös gondot fordít arra, hogy gazdag zöldség-gyümölcs kínálatában kiemelt szerepe legyen a magyar almának, és azon belül többféle almafajta is helyet kapjon. A vásárlók az idei szezonban is sok almaféleség közül válogathatnak az áruházlánc üzleteiben (egyebek mellett Gála, Jonatán, Golden és Jonagold), s szeptember 26-27-én a kijelölt budapesti, szegedi és győri üzletekben több fajtát meg is kóstolhatnak. A SPAR-csoport, több mint 400 áruházában a tavalyi évben közel 6 és fél millió kilogramm almát értékesített. 2014 első három negyedévében pedig már 5,9%-kal több almát adott el a cég, mint a múlt év azonos időszakában.
A SPAR áruházakba jelenleg 380 termelő által termesztett almát szállítanak, jellemzően Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből. A vállalat arra törekszik, hogy minél több hazai termelővel építsen ki üzleti kapcsolatot, és kínálatát tovább bővíthesse. Nem csak az alma esetében, hanem teljes zöldség-gyümölcs választékában fontosak a hazai termékek. A magyar zöldségeket, gyümölcsöket népszerűsítő országos szakmai szervezetek akcióiba folyamatosan bekapcsolódva ösztönzi vásárlóit a SPAR, hogy a jó minőségű magyar árukat a termőidőben és szezonon kívül is részesítsék előnyben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >