Idén is gyűjti az adományokat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület a Tesco áruházakban
November 27. és 29. között idén is megrendezik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hagyományos karácsonyi tartósélelmiszer-gyűjtő kampányát a Tesco áruházakban, amelynek célja, hogy az ünnepek előtt és alatt a nélkülöző családokat segítsék.
Az akció idején az áruházlánc vásárlói országosan csaknem 150 áruházban adhatják le adományaikat november 27. és december 9. között – közölte az áruházlánc csütörtökön az MTI-vel.
Az előző évekhez képest újdonság, hogy idén online is lehet élelmiszert adományozni és az áruházakban hosszabb ideig, ezúttal két héten át várják a felajánlásokat. A közlemény szerint a kampányidőszak első hétvégéjén, november 27. és 29. között az Élelmiszerbank önkéntesei veszik át a felajánlott élelmiszereket, míg az ezt követő időszakban az áruházakban lévő gyűjtőpontokon helyezhetik el ezeket a vásárlók.
Online adományozásra az áruházlánc honlapján nyílik lehetőség. Az online kampány végén a Tesco az internetes adományoknak megfelelő értékű, az Élelmiszerbank által jelzett szükségleteknek megfelelő tartalmú termékcsomagot állít össze a rászorulók javára.
Az áruházlánc a kampányban felajánlott élelmiszerek értékének 20 százalékával maga is hozzájárul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájához pénzadomány formájában – írják a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >