Idén is gyűjti az adományokat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület a Tesco áruházakban
November 27. és 29. között idén is megrendezik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hagyományos karácsonyi tartósélelmiszer-gyűjtő kampányát a Tesco áruházakban, amelynek célja, hogy az ünnepek előtt és alatt a nélkülöző családokat segítsék.
Az akció idején az áruházlánc vásárlói országosan csaknem 150 áruházban adhatják le adományaikat november 27. és december 9. között – közölte az áruházlánc csütörtökön az MTI-vel.
Az előző évekhez képest újdonság, hogy idén online is lehet élelmiszert adományozni és az áruházakban hosszabb ideig, ezúttal két héten át várják a felajánlásokat. A közlemény szerint a kampányidőszak első hétvégéjén, november 27. és 29. között az Élelmiszerbank önkéntesei veszik át a felajánlott élelmiszereket, míg az ezt követő időszakban az áruházakban lévő gyűjtőpontokon helyezhetik el ezeket a vásárlók.
Online adományozásra az áruházlánc honlapján nyílik lehetőség. Az online kampány végén a Tesco az internetes adományoknak megfelelő értékű, az Élelmiszerbank által jelzett szükségleteknek megfelelő tartalmú termékcsomagot állít össze a rászorulók javára.
Az áruházlánc a kampányban felajánlott élelmiszerek értékének 20 százalékával maga is hozzájárul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájához pénzadomány formájában – írják a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >