Idén is díjazták az üzleti turizmus legjobbjait
Idén 13. alkalommal adták át a Business Excellence díjat az üzleti turizmus legjobb szolgáltatóinak – közölte a díjat alapító Business Traveller Hungary magazin az MTI-vel.
A díjakat 10+1 kategóriában osztották ki a magazin olvasói, üzleti partnerei és a szakma képviselőinek online szavazatai alapján. Idén is olyan piaci szereplők teljesítményét ismerték el, amelyek szolgáltatásuk színvonalával kiemelkedtek versenytársaik közül és hangsúlyosan hozzájárultak a magyar üzleti turisztikai piac növekedéséhez.
A legjobb budapesti business hotelnek a Hotel Moments Budapestet választották. A legjobb vidéki business hotel a Hunguest BÁL Resort lett. A legjobb budapesti rendezvényhelyszín díjat a Haris Park kapta, a vidékit a balatonfüredi LUA Resort.
A legjobb üzleti utaztató elismerést a Jet Travel vehette át. Az új piaci szereplő kategória szakmai győztese a White Raven Skybar & Lounge, Hilton Budapest lett. Legfenntarthatóbb üzleti turisztikai szolgáltatás szakmai győztese elismerést a GreenGo Car Europe kapta.
Gál Pál Zoltán, a magazint kiadó Turizmus Kft. ügyvezetője azt emelte ki, hogy a korábbi évek hagyományos díjkategóriái mellett az idei évben újonnan alapított kategóriaként elismerést kapott a magyar turisztikai piac növekedéséhez leginkább hozzájáruló, Magyarországon szervezett nemzetközi üzleti esemény, a legmegbízhatóbb, legmagasabb színvonalú üzleti catering szolgáltató, illetve különdíjasként a legzöldebb üzleti szolgáltatást biztosító üzleti turisztikai szolgáltatás is.
A legjobb Magyarországon szervezett nemzetközi üzleti esemény kategória szakmai győztese a 19. FINA Világbajnokság, a legjobb üzleticatering-szolgáltató kategória szakmai győztese pedig az Eventrend Group.
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: márciusban tovább javult az üzleti hangulat a turizmusban
Márciusban a TKI turisztikai konjunktúra index plusz 4 ponton állt…
Tovább olvasom >Idén is díjazták az üzleti turizmus legjobbjait
Idén tizedik alkalommal adták át a Business Excellence díjat az…
Tovább olvasom >Az üzleti utazások szektora is a koronavírustól szenved
A világ üzleti utazási szektora összesen nagyjából 820 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >