Idén is díjazták a legjobb kiszolgálást nyújtó hazai vállalatokat
Újabb értékes elismerésben részesült a Fundamenta-Lakászkassza Zrt., amely személyes ügyfélkiszolgálásban osztott első helyezést ért el a ClientFirst Consulting Kiváló Kiszolgálás Díjátadó eseményén. A vállalat telefonos ügyfélkiszolgálásban is szépen teljesített, második helyezést elérve. A díjat meghirdető tanácsadó szervezet Kiváló Kiszolgálás Program felmérésének eredménye alapján a próbavásárlók 98,5 százalékra értékelték a Fundamenta személyes ügyfélkiszolgálását, 80 százalékuk maximális, 100 százalékos értékelést adott e területen a vállalatnak. A telefonos ügyfélkiszolgálás terén hasonlóan magas volt a próbavásárlók elégedettsége, 97,1 százalékra értékelték a terület munkáját. Az elnyert díjak egyszerre erősítik a Fundamenta szolgáltatói hírnevét és ügyfélközpontú működését, mely garancia az ügyfelek kiváló kiszolgálására.

Nagy volt a fejlődés az elektronikus ügyfélkiszolgálásban, de a személyes ügyintézésben még mindig sikeresebben teljesítenek a cégek
A ClientFirst Consulting 16 éve indította el a Kiváló Kiszolgálás Programját, melynek keretében próbavásárlók bevonásával, valamint kérdőíves kutatással végeznek komplex felmérést a hazai vállalatok körében ügyfélkiszolgálás témában évről évre.
A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. szoros versenyben, két kategóriában álhatott a dobogóra: a személyes ügyfélkiszolgálás területén osztott első helyezést, a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában pedig második helyezést elérve.
A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a Fundamenta Személyi Bankárainak munkája bizonyult kiemelkedőnek, nagyon magas, 98,5 százalékos értékelést kaptak a próbavásárlóktól, ezen belül pedig a megkérdezettek több, mint 80 százaléka maximálisra, 100 százalékosra értékelte az ügyfélkiszolgálást. A felmérés komolyságát mutatja, hogy az értékelés során több mint 30 szempontot vettek figyelembe. A Személyi Bankárok elismerése különösen fontos a pénzügyi szolgáltató számára, hiszen ők azok, akik országos lefedettséggel, személyes kapcsolatokat ápolnak az ügyfelekkel, vagyontervezési szolgáltatással, személyre szabott konstrukciókkal segítik őket az otthonteremtési céljaik megvalósításában.
A Kiváló Kiszolgálás program célja, hogy folyamatosan javítsa a vállalatok ügyfélkiszolgálási teljesítményét, és ezzel járuljon hozzá az ügyfélélmény növeléséhez. Az elmúlt 16 év során a program keretében végzett próbavásárlások és kérdőíves felmérések révén a vállalatok különböző csatornákon nyújtott szolgáltatásait elemezték minden alkalommal.
„A díjak elnyerése nem csupán szimpla elismerés vállalatunk számára, hanem erős motiváció a munkavállalóinknak, hogy a továbbiakban is az eddigiekhez hasonlóan magas színvonalú szolgálatásokat nyújtsanak. A díjak egyfajta biztosítékok is ügyfeleink, leendő ügyfeleink számára arra, hogy nálunk minden esetben ők a legfontosabbak. A Fundamentánál minden nap azon dolgozunk, hogy egyre jobb szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink részére, folyamatosak az erre irányuló fejlesztéseink.”
– részletezte Komáromi Tünde, a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. Marketing és Kommunikációs igazgatója.
A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. büszke arra, hogy idén a legrangosabb díjakat vehették át a Kiváló Kiszolgálás Programban, mivel ezek a pozitív visszaigazolások mutatják meg azt, hogy jó irányba haladnak, megbecsülve a kollégák értékes munkáját, valamint évről évre magasabb célokat kitűzve szolgálják ki ügyfeleiket.
Kapcsolódó cikkeink
Az érzésekre is figyel már az AI az ügyfélkommunikációban
A SoftBank japán technológiai óriás egy új, hangmódosító mesterséges intelligencián…
Tovább olvasom >Globális felmérés: Magyarország a világelsők között van a vásárlók kiszolgálásában
Kapcsolt értékesítés tekintetében az élmezőnybe tartoznak a magyar eladók –…
Tovább olvasom >A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek
A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >