Idén is a legkiválóbb márkák között a Lidl és a Pikok Pure
A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca tizenegyedik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába, ahogyan a Pikok Pure saját márka is, mely másodszor kapta meg az elismerést.

Rendszeresek az akciók
A Lidl Magyarország a Lidl márkával tizenegyedik, míg a Pikok Pure márkával második alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerés kapcsán elmondta:
„Vállalatunk a magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát. Büszkék vagyunk arra, hogy törekvéseinket a szakmai közönség is rendre elismeri és az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon vállalatunkat, illetve Pikok Pure márkánkat. Az elnyert Superbrands díj azzal kapcsolatban is fontos visszajelzés számunkra, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli hosszú évek óta.” Hozzátette: „Különös figyelmet fordítunk a hazai értékekre és a magyar családok, a magyar gazdaság támogatására, melyben jelentős szerep jut annak a közel 8000 munkavállalónknak, akik lelkiismeretes munkájukkal hozzájárultak sikereinkhez. Köszönjük és gratulálunk nekik is!”
Idén tizenkilencedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Lidl-t és a Pikok Pure-t érdemesnek találta a Superbrands 2023 védjegy viselésére.
A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Már huszonnyolc éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.
Kapcsolódó cikkeink
Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >