Idén is a Coca-Cola HBC Magyarország lett a legvonzóbb FMCG munkahely Magyarországon
Ismét a Coca-Cola HBC Magyarország végzett az élen a Randstad munkáltatói márka felmérésén az FMCG szektorban működő cégek körében. A vállalat nemcsak a legvonzóbb, de a legismertebb is a több mint 6800 megkérdezett, hazai munkavállaló körében.
Ahogy az elmúlt két évben, idén is a Coca-Cola HBC Magyarországot nevezték meg az FMCG szektor legvonzóbb munkahelyeként azok a munkavállalók, akik a Randstad hagyományos, reprezentatív felmérésében részt vettek.
Magyarország legnagyobb üdítőitalpalackozója mind az ismertség, mind az elismertség terén az élen végzett: a megkérdezett 6879 munkavállaló közül gyakorlatilag mindenki (97%) ismeri a Coca-Cola HBC Magyarországot, és a felmérésben résztvevők több mint fele (52%) tartja az FMCG szektor legvonzóbb vállalatának. Nem meglepő módon, a cég elsősorban a fiatalok körében a legkedveltebb – a 18-44 évesek több mint fele legszívesebben a Coca-Cola palackozójánál dolgozna –, de a 45-65 évesek 39 százaléka is ezt a céget preferálja.
És hogy mi teszi a vállalatot ennyire vonzóvá? A válaszadók többsége szerint a Coca-Cola HBC Magyarországnál versenyképesek a bérek és a juttatások, illetve remek lehetőségek kínálkoznak a szakmai előmenetelre. A munka érdekes, kihívásokkal teli, a cég pénzügyi helyzete stabil és a vállalat a piacon elismert, jó hírnévnek örvend. Emellett a megkérdezettek többsége azt is megerősítette, hogy a munkakörnyezet barátságos, ráadásul lehetőségük nyílik a legújabb technológiákat alkalmazni. Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy a kérdőívben feltüntetett tíz értékelő tényező közül nyolcban végzett első helyen a Coca-Cola HBC Magyarország az FMCG vállalatok mezőnyében.
„Minden évben fontos visszajelzés számunkra a Randstad munkáltatói kutatása. Büszkék vagyunk az eredményeinkre, amelyek arra sarkallnak bennünket, hogy még tovább növeljük a munkavállalói elégedettséget és ezzel a piaci reputációnkat. Piacvezető vállalatként arra is büszkék vagyunk, hogy munkavállalóink és egyetemi partnerünk az üzleti képzés egyik helyszíneként ismerték el vállalatunkat. Az jövő- és eredményorientált munkatársainkat különösen megbecsüljük és támogatjuk, mert úgy véljük ez az a „titkos összetevő”, ami a változásra való nyitottsághoz és a közös sikerekhez elengedhetetlen. Végül, de nem utolsó sorban, nagyon büszkék vagyunk a vezetőinkre és arra, hogy önkéntesként országos jelentőségű felőségvállalási programokban vesznek részt” – mondta Oltea Ceraceanu, a Coca-Cola HBC HR vezetője. Hozzátette: Meggyőződésünk, hogy a munkavállalóink megbecsülésével és szakmai támogatásukkal őrizhetjük meg jelenlegi vezető pozíciónkat, ezért indítottuk el vállalaton belül a munkatársainkat elismerő és jutalmazó programunkat, a World of Winners-t”.
A világ legnagyobb, független munkáltatói márkakutatását idén a világ 32 országában végezte el a Randstad, több mint 6000 vállalat bevonásával, csaknem 200 000 válaszadó véleménye alapján.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >