Idén is 1 millió forint a fődíj a Dr. Oetker „Támogatjuk a családot” Rajzpályázatán
Idén 3. alkalommal hirdeti meg a Dr. Oetker társadalmi felelősségvállalási programja keretében a „Támogatjuk a családot” Rajzpályázatot a magyarországi óvodák és általános iskolák részére.
A Dr. Oetker azért hozta létre a „Támogatjuk a családot” Programot, hogy az SOS Gyermekfalvakban élő gyermekeket és családokat támogassa. Ennek keretein belül nemcsak az SOS Gyermekfalu Magyarország Alapítvány mindennapi működéséhez járul hozzá, hanem kiemelt hangsúlyt helyez arra, hogy ebbe a tevékenységébe Magyarország családjait, óvodai és iskolai közösségeit is bevonja.
Az SOS Gyermekfalvakban élő gyermekek, sajnos, nem vérszerinti szüleikkel élnek. A szülő-gyermek kapcsolat, a család, mint egység által képviselt értékek akkor mutatkoznak meg igazán, ha hiányt szenvedünk.
A pályázattal a Dr. Oetker idén is azt kívánja elérni, hogy az adventi időszakban fokozottabban figyeljünk a családokra, a család értékeire, valamint a versengésben való részvétellel erősíthessük közösségeink összetartását. Olyan közös ügyet kívánunk támogatni ezzel, ami nemcsak a pályázat idején, hanem azt követően is érezteti hatását.
Változás 2013-ban. Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatták, hogy a nagyobb közösségek jelentős előnybe kerültek az online szavazás során. A kisebb közösségek eredményes szereplését segíti elő, hogy változott az értékelés menete, amit a pályázók a Pályázati szabályzatban ismerhetnek meg.
A pályázat témája: „Rajzolj karácsonyi ajándékot az SOS Gyermekfalvakban élő gyermekek és/vagy családok számára!”
A pályázaton egyéni és közösségi díjak is kiosztásra kerülnek. Közösségi díjak: FŐDÍJ: bruttó 1.000.000.- Ft, további díjak: bruttó 250.000.-Ft, melyben mindösszesen 4 intézmény részesülhet. Egyéni díjak: Dr. Oetker ajándékcsomagok 3 korosztály (óvodás, alsó tagozatos és felső tagozatos) 3-3 helyezettje részére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >