Idén elérheti a 100 millió eurós bevételt a Kotányi
A vállalat árbevétele nyolc százalékkal 90 millió euróra nőtt tavaly.
Növelte árbevételét tavaly az osztrák Kotanyi
fűszerforgalmazó vállalat, s először fordult elő, hogy a külföldi értékesítés
az összforgalom több mint felét adta. A társaság arra számít, hogy az idén is a
külföldi eladás lesz a növekedés motorja. A vállalat legnagyobb piaca
változatlanul Magyarország, a második helyen Csehország áll, majd Lengyelország
következik. A külföldi leányvállalatoknál 15 százalékkal nőtt az árbevétel,
miközben Oroszországban 150 százalék volt a növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >