Idén elérheti a 100 millió eurós bevételt a Kotányi
A vállalat árbevétele nyolc százalékkal 90 millió euróra nőtt tavaly.
Növelte árbevételét tavaly az osztrák Kotanyi
fűszerforgalmazó vállalat, s először fordult elő, hogy a külföldi értékesítés
az összforgalom több mint felét adta. A társaság arra számít, hogy az idén is a
külföldi eladás lesz a növekedés motorja. A vállalat legnagyobb piaca
változatlanul Magyarország, a második helyen Csehország áll, majd Lengyelország
következik. A külföldi leányvállalatoknál 15 százalékkal nőtt az árbevétel,
miközben Oroszországban 150 százalék volt a növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >