Idén elérheti a 100 millió eurós bevételt a Kotányi
A vállalat árbevétele nyolc százalékkal 90 millió euróra nőtt tavaly.
Növelte árbevételét tavaly az osztrák Kotanyi
fűszerforgalmazó vállalat, s először fordult elő, hogy a külföldi értékesítés
az összforgalom több mint felét adta. A társaság arra számít, hogy az idén is a
külföldi eladás lesz a növekedés motorja. A vállalat legnagyobb piaca
változatlanul Magyarország, a második helyen Csehország áll, majd Lengyelország
következik. A külföldi leányvállalatoknál 15 százalékkal nőtt az árbevétel,
miközben Oroszországban 150 százalék volt a növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >