Idén 20 éves az Auchan Magyarországon
2018-ban immár 20 éve, hogy az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első hipermarketjét Budaörsön. Azóta országszerte összesen 20 további áruházat és 18 benzinkutat adott át az áruházlánc, melyeket a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarket és superstore formátumú üzlet követ.
Az elmúlt két évtizedben az Auchan tapasztalatai szerint nagyot változtak a hazai vásárlói igények: a korábban erőteljesen árérzékeny magyar vásárlók lényegesen minőségorientáltabbá váltak. Ugyancsak erősebb lett az igény az áru frissessége, valamint a nagy választék, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb vásárlás iránt.
Az áruházlánc ehhez igazodva a közelmúltban új formátumú, városon belüli, a napi bevásárlást szolgáló szupermarket és superstore koncepciójú üzletekkel is bővítette hálózatát. A hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti: idén nyáron a budaörsi áruházát alakítja át a frissárut és a gasztronómiát előtérbe helyező kereskedelmi koncepciójának megfelelően.
Az egészséges termékek iránti megnövekedett igény kapcsán tavaly Magyarországon is elindult az Auchan globális, „Az élet kék” programja, amely az egészségtudatos vásárlást, valamint a helyi, jó minőségű termékek népszerűségét támogatja.
A különböző innovációkkal és az új formátumok bevezetésével párhuzamosan az Auchan az online rendelés és a házhozszállítás elindításával tovább bővítette kereskedelmi csatornáit, a terjeszkedést pedig az üllői logisztikai központ fejlesztése tovább segíti majd.
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >