Idén 20 éves az Auchan Magyarországon
2018-ban immár 20 éve, hogy az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első hipermarketjét Budaörsön. Azóta országszerte összesen 20 további áruházat és 18 benzinkutat adott át az áruházlánc, melyeket a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarket és superstore formátumú üzlet követ.
Az elmúlt két évtizedben az Auchan tapasztalatai szerint nagyot változtak a hazai vásárlói igények: a korábban erőteljesen árérzékeny magyar vásárlók lényegesen minőségorientáltabbá váltak. Ugyancsak erősebb lett az igény az áru frissessége, valamint a nagy választék, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb vásárlás iránt.
Az áruházlánc ehhez igazodva a közelmúltban új formátumú, városon belüli, a napi bevásárlást szolgáló szupermarket és superstore koncepciójú üzletekkel is bővítette hálózatát. A hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti: idén nyáron a budaörsi áruházát alakítja át a frissárut és a gasztronómiát előtérbe helyező kereskedelmi koncepciójának megfelelően.
Az egészséges termékek iránti megnövekedett igény kapcsán tavaly Magyarországon is elindult az Auchan globális, „Az élet kék” programja, amely az egészségtudatos vásárlást, valamint a helyi, jó minőségű termékek népszerűségét támogatja.
A különböző innovációkkal és az új formátumok bevezetésével párhuzamosan az Auchan az online rendelés és a házhozszállítás elindításával tovább bővítette kereskedelmi csatornáit, a terjeszkedést pedig az üllői logisztikai központ fejlesztése tovább segíti majd.
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >