Idén 18. alkalommal a Coca-Cola Írország legkeresettebb márkája
A Coca-Cola idén 18-szorra nyerte el a legkeresettebb márka címet Írországban a legutóbbi Checkout Top 100 Brands szerint. A NielsenIQ adatokra alapuló listán nem a Coca-Cola az egyetlen, mely megtartotta top10 helyezését – a Tayto tartja magát a második helyen, míg a tejtermékmárka, az Avonmore az ötödiken, a Brennans pedig a hatodikon. A Jacob’s továbbra is stabil tizedik.
A tíz legjobb között a Lucozade a harmadik helyre zárkózott fel, a Cadbury Dairy Milk a negyedik helyre csúszott hátra, míg a Red Bull a nyolcadik helyre ugrott. A 2010 óta a hetedik helyet birtokló 7UP legutóbb a 9. helyre került.
Kapcsolódó cikkeink
Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >