Idén 18. alkalommal a Coca-Cola Írország legkeresettebb márkája
A Coca-Cola idén 18-szorra nyerte el a legkeresettebb márka címet Írországban a legutóbbi Checkout Top 100 Brands szerint. A NielsenIQ adatokra alapuló listán nem a Coca-Cola az egyetlen, mely megtartotta top10 helyezését – a Tayto tartja magát a második helyen, míg a tejtermékmárka, az Avonmore az ötödiken, a Brennans pedig a hatodikon. A Jacob’s továbbra is stabil tizedik.
A tíz legjobb között a Lucozade a harmadik helyre zárkózott fel, a Cadbury Dairy Milk a negyedik helyre csúszott hátra, míg a Red Bull a nyolcadik helyre ugrott. A 2010 óta a hetedik helyet birtokló 7UP legutóbb a 9. helyre került.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >8 millió eurót költ a Lidl béremelésre Írországban
A Lidl Ireland 8 millió eurót fordít béremelésre Írországban, míg…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >