Idén 18. alkalommal a Coca-Cola Írország legkeresettebb márkája
A Coca-Cola idén 18-szorra nyerte el a legkeresettebb márka címet Írországban a legutóbbi Checkout Top 100 Brands szerint. A NielsenIQ adatokra alapuló listán nem a Coca-Cola az egyetlen, mely megtartotta top10 helyezését – a Tayto tartja magát a második helyen, míg a tejtermékmárka, az Avonmore az ötödiken, a Brennans pedig a hatodikon. A Jacob’s továbbra is stabil tizedik.
A tíz legjobb között a Lucozade a harmadik helyre zárkózott fel, a Cadbury Dairy Milk a negyedik helyre csúszott hátra, míg a Red Bull a nyolcadik helyre ugrott. A 2010 óta a hetedik helyet birtokló 7UP legutóbb a 9. helyre került.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >