Idén 10-15 egységgel bővül a SPAR hálózat
Az akvizícióval és a fejlesztésekkel a magyar SPAR legkésőbb jövőre az osztrák anyavállalat legnagyobb külföldi érdekeltsége lesz.
A Napi Gazdaság információi
szerint a SPAR a Plus diszkontlánc felvásárlását
követően sem áll le a a fejlesztésekkel, idén
10-15 egységgel bővíti hálózatát
és reklámkampányba kezd az exkluzív
termékek és az alsóbb árkategóriába
tartozó márkák népszerűsítésére.
A volt Plus egységekben már telepítik a saját
számítástechnikai rendszereiket és az is
eldőlt, hogy az üzletek SPAR néven működnek
tovább.
A SPAR-nak hazánkon kívül
még Olaszországban, Szlovéniában,
Horvátországban és Csehországban vannak
érdekeltségei. A magyar leányvállalat már
önállóan, saját erőből finanszírozni
a fejlesztéseket, mivel a cég már képes
kitermelni a szükséges forrásokat. Idén a
tavalyihoz hasonlóan inflációt meghaladó
mértékben fejlődik a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >