IAB Hungary: tavaly 30,4 milliárdot költöttek online reklámra
Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint.
Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben.
Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak.
Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >