Hyundait nyert a Gliss Kurral
Februárban adták át a Schwarzkopf&Henkel márkák népszerűsítésére a tavalyi év végén „Boldog Karácsonyt!” szlogennel szervezett fogyasztói nyereményjáték fődíját, egy Hyundai Accent típusú személygépkocsit. A szerencsés nyertes, a budapesti Bujdosó Orsolya a Gliss Kur hajápolási márka hűséges vásárlója. Kedvenc termékét a párjával közös bevásárlás során egy TESCO áruházban szerezte be.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >