Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az IMARC Group jelentése szerint a hullámkarton dobozok globális piacának mérete 2023-ban elérte a 203,7 milliárd amerikai dollárt. A jövőre nézve pedig arra számít, hogy a piac 2032-re eléri a 247,9 milliárd amerikai dollárt, ami 2024–2032 között évi 2,1%-os növekedési ütemet jelent.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Végfelhasználás tekintetében a hullámkartonpiac legnagyobb fogyasztója az élelmiszer- és italipar, de jelentős mennyiségű hullámkartont használnak a csomagoláshoz az elektronikai cikkek, az üvegáruk, vegyi áruk, háztartási felszerelések és kozmetikai cikkek forgalmazói is, az iparági trendek pedig szintén a hullámkarton-kereskedelem növekedésének kedveznek.
Az e-kereskedelem fellendülésével párhuzamosan egyre nagyobb igény mutatkozik a hullámkarton csomagolóanyagokra, amelyek kulcsszerepet játszanak a termékek biztonságos és hatékony kiszállításában. Szintén a hullámkarton mellett szól, hogy kiváló felületet biztosít ahhoz, hogy a csomagolás maga a branding része legyen, ezt pedig az e-kereskedelemben éppen úgy elkezdték felismerni, mint az élelmiszer- és italgyártásban vagy a kozmetikai iparban.
– A technológiai fejlesztéseknek és a gyártási folyamatoknak köszönhetően az újrahasznosított hullámkarton rendelkezik a különböző termékek csomagolásához szükséges szilárdsággal, tartósággal és megbízhatósággal, miközben a fenntarthatósági szempontoknak – legyen szó kormányzati szabályozásokról, szabványokról vagy a fenntarthatósági célokról – is tökéletesen megfeleltethető – tette hozzá Miklós Zsolt, a Rondo Hullámkartongyártó Kft. ügyvezető igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >