Huszonöt százalékkal kevesebb só kerül a Carrefour kenyereibe
A túlzott sófogyasztás elleni küzdelem jegyében a francia Carrefour az egyes pékáruiba kerülő só mennyiségét 25%-kal csökkenti.
A cég kalciumban és nátriumban gazdag tengeri sót vezetett be a cél elérése és kenyerei ízének megőrzése érdekében. Az új receptet három hónapig hat kenyérkülönlegességen tesztelte, és a visszajelzések alapján a vásárlók 95%-a nem vett észre semmilyen ízváltozást. Augusztusban minden üzletében az új receptet kezdte használni a cég a gabona- és gabona-gyümölcskenyerek esetében, 2019 óta pedig 432 tonna cukrot és 40 tonna sót iktatott ki saját márkás termékeiből.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >