Huszonöt százalékkal kevesebb só kerül a Carrefour kenyereibe
A túlzott sófogyasztás elleni küzdelem jegyében a francia Carrefour az egyes pékáruiba kerülő só mennyiségét 25%-kal csökkenti.
A cég kalciumban és nátriumban gazdag tengeri sót vezetett be a cél elérése és kenyerei ízének megőrzése érdekében. Az új receptet három hónapig hat kenyérkülönlegességen tesztelte, és a visszajelzések alapján a vásárlók 95%-a nem vett észre semmilyen ízváltozást. Augusztusban minden üzletében az új receptet kezdte használni a cég a gabona- és gabona-gyümölcskenyerek esetében, 2019 óta pedig 432 tonna cukrot és 40 tonna sót iktatott ki saját márkás termékeiből.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >