Huszonöt százalékkal kevesebb só kerül a Carrefour kenyereibe
A túlzott sófogyasztás elleni küzdelem jegyében a francia Carrefour az egyes pékáruiba kerülő só mennyiségét 25%-kal csökkenti.
A cég kalciumban és nátriumban gazdag tengeri sót vezetett be a cél elérése és kenyerei ízének megőrzése érdekében. Az új receptet három hónapig hat kenyérkülönlegességen tesztelte, és a visszajelzések alapján a vásárlók 95%-a nem vett észre semmilyen ízváltozást. Augusztusban minden üzletében az új receptet kezdte használni a cég a gabona- és gabona-gyümölcskenyerek esetében, 2019 óta pedig 432 tonna cukrot és 40 tonna sót iktatott ki saját márkás termékeiből.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >